En shopaholics bekännelser...

Okej jag erkänner.. jag har blivit en shopaholic!!! Helt seriöst!! Åkte till the mall efter skolan och spenderade ca 4 timmar där med Elian! När mom kom och hämtade oss hade jag lyckats köpa boots, 3 klänningar, en tröja, två mjukisbyxor, en present, ytterligare en present, och ytterligare två presenter , så 4 presenter totalt; ett spel till kinect, ett par slippers, ett headband, socks och en pj till kenzie...
 
Alltså kan inte säga nog hur bra shoppingen är, och det finns såååå mycket att välja bland!! Men ska sätta mig i helgen och se hur mycket pengar som har gått åt och som finns kvar... och sen sätta upp en budget! Ska ju göra en hel del roliga saker framöver, bland annat Hawaii, förhoppningsvis Las Vegas, Florida och Texas!
 
Men kan lägga ut en bild på mina finfina inköp imorgon! 
 
Puss och kram från er lilla shopaholic!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Crazy😜
Är presenterna på väg till Sverige ??

Svar: Jag vet!! Helt galet hur mycket jag har shoppat!Nja... alltsa jag har allt forutom en sak, mandag sa ska den vara pa vag! Vet att jag har sagt det nu i nagra veckor, men pa mandag SKA jag skicka den, eller forresten tisdag... det ar veteran's day pa mandag.... men det ar en ganska stor box sa jag ar lite orolig att det kommer ta en valdans tid! Men ni kommer bli glada nar det val kommer fram!
Lovisa

2012-11-09 @ 05:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0