If "Plan A" didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay Cool.

och 28 i Sverige!
 
Okej hejhej bandylaget (och alla andra såklart)
Tänkte jag skulle uppdatera er i hur det går i våran lilla tävling! Hoppas ni kommer ihåg vad ni röstade, har det iof nedskrivet...
Just nu leder Hanna Svender med +2 kilo. Fast det är faktiskt bara +1.2 kg !
Jag måste faktiskt säga att det är ganska bra gjort! Hade ju ett tag där när jag hade gått upp 4 kg på 10 dagar... Men sen när fotbollssäsongen var igång var jag nog mer vältränad än någonsin när vi tränade ca två timmar 5 dagar i veckan i 35 grader och strålande sol! Och efter fotbollen har jag försökt hålla igång och gå ut och springa eller köra nått träningspass på tvn eller mitt senaste och roligaste, Dance Central 3 till Xbox Kinect! Så himla kul!
Och det blir ju mycket skräpmat men so far har det ju inte gett så stor effekt.. so far...
 
Men jag har igentligen inget direkt "mål" eller nått sånt, jag vill bara försöka hålla igång och inte tappa all kondition jag byggt upp nu, och våran lilla tävling är bara en rolig grej! Men det viktigaste är nog ändå att inte bry sig för mycket, för det är sån stor skillnad på maten här och i Sverige och alla kroppar reagerar olika till det och även om man försöker vara nyttig är det väldigt svårt! Ville bara skriva det som en extra påminnelse till andra utbytesstudenter och ni blivande utbytisar! NO PANIC! 
 

Kommentarer
Postat av: USA Mom

You are beautiful and always will be, what is inside is more important than what is outside!!! And I will drag you into CrossFit as soon as it opens!!!

2012-11-15 @ 16:44:56
Postat av: hannaaa

Jaaa, svik mig inte nu hehe!!!! (saknar dig i laget hörru....)

2012-11-15 @ 17:07:01
Postat av: hannaaa

Jaaa, svik mig inte nu hehe!!!! (saknar dig i laget hörru....)

Svar: Ska verkligen försöka Hanna, tro mig! ;) Åh jag saknar er med! och själva bandyn, och snö! Hur går det med bandyn förresten? tränar du mycket eller är det fotboll? :)
Lovisa

2012-11-15 @ 17:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0