Soccer banquet



Så jag var på våran soccer banquet igår kväll. Det var kul och för er som inte vet det så fungerar det som en avslutning med lite prisutdelningar och sånt. Sen fick alla seniors en avskedspresent (som ni kan se på första bilden. Men de hade tänkt på mig också och jag fick också en eftersom jag inte heller kommer vara kvar, även fast jag är en junior, supergulligt ju!! Och sen skrev de på baksidan av ramen. Och bokstaven som ni kan se på bild nummer 2 är R för Rossview och skolans färger och den fick jag eftersom jag spelat ett visst antal minuter under mitt första år i laget och sen är det en pin (syns inte så bra, men jag satte fast den i R:et lite tillfälligt sådär) och det är en fotboll som alla första-årare fick som varit med i laget. Sen blev jag även framröstad till most improved player of the year! Det var ju superkul ju!! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Vad kul, både skolan och fotbollen verkar gå lysande och det verkar som du har det kanonbra. Det är jättekul att följa dig. Kram :)

Svar: Tack Helena! Ja det är jättekul:) jo jag trivs verkligen! Va roligt, hälsa alla där hemma! Kram:)
Lovisa

2012-11-14 @ 09:48:40
Postat av: liza

duktiga du!! :*

Svar: Haha tackar! :*
Lovisa

2012-11-15 @ 00:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0