Veckans fredagslåt!

Hej på er! Här kommer veckans country-fredagslåt! Taylor Swift's Tim McGraw.
Taylor Swift är otroligt stor här just nu och framförallt hennes låt "We are never getting back together" Den spelas dygnet runt, men jag antar att ni har hört den, så jag lägger ut nån jag tror ni kanske inte har hört... 
Men just nu är hon aktuell med nya albumet Red, så ni kan ju lyssna på det om ni vill sätta er in i min situation nu! Nämnde jag förresten att hon är uppvuxen i Nashville, TN? ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Åh jag älskar Taylor Swift. Det måste vara så härligt att bo i Tennessee, med all country musik!

Svar: Haha du skulle älska att bo här, Taylor Swift är #1 här just nu! Men det är kul att uppleva nått annat, en annan musikstil! Jag har varit på en country consert i nashville, med några stora band, du får hålla utkik varje fredag, då lägger jag upp en ny country låt :)
Lovisa

2012-11-19 @ 19:43:17
URL: http://miserableandmagical.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0