If You Told Me To

Hallå hallå!
Åter igen så blir det inte riktigt som jag tänkt mig med bloggningen... Men jag försöker:)
 
Senaste dagarna har jag vart och klippt mig! Det behövdes verkligen verkligen verkligen ska ni veta!! Gjorde inga stora förändringar utan nöjde mig med att toppa och lägga i lite high lights. Sen efter frisörbesöket åkte vi och åt på ett hamburgerställe som heter five guys. Ni som är i USA, ät där, supergott!!
 
Sen har jag även hunnit snacka lite med Hedvig och igår även med sverige på rikigt, nämligen ett skype samtal med Mikaela, Julia och Ellen! Sååå kul! Var ju nästan 2 månader sen jag pratade med dem nu!!! Alldeles för länge sedan och alldeles för mycket att prata om för att ens kunna komma på allt!  Vi får ta ett till samtal snart helt enkelt!
 
Sen igår var det söndag och ja... jag sov länge (9.30 är rena rama lyxen här! när man går upp 5.20 annars) sen åkte vi och handlade lite skolsaker, behövde en ny binder, min gamla är helt trasig och vi får alldeles för mycket papper, så nu köpte jag en större och satte in lite bilder och så på framsidan!
 
Oh kom på en jättebra idé just! Skulle vara jätte kul om ni ville skicka nå bilder som jag kan sätta in på framsifdan av min binder, så snälla snälla gör det!! Skulle bli så glad!!
 
Och vi installerade även Xbox kinect som har stått här i ett hörn ett tag, och så köpte vi dance central 3! Alltså såå himla roligt spel!! Jag och Elian spelade i över 3 timmar och låg på marken av skratt! Och visst hade man träningsvärk idag när man vaknade!
 
Sååå det här med träning.... Det har väl gått sådär de senaste veckorna... Men jag kom nyss in från en löprunda! Sprang 3 miles=ca 5 km. Eller sprang och sprang, jag gick väl ganska mycket.. och jag hatar när jag behöver göra det, men idag gick det inte att springa hela vägen.. För det första hade mitt spotify offline mode slutat fungera så jag hade en låt på repeat under 3 miles, eller ja inte ens en hel låt var det... Så det var ju en aningen frustrerande och sen blåste det nå så enda in i! Har väl att göra med hurricane Sandy att göra.
 
Men ni kan ta det lung för min del, för det kommer inte drabba Tennessee, eller det kommer bli/är mycket kallare och det blåser, men mer än så är det tack och lov inte! Hoppas verkligen att det går bra för de i NYC och så nu!!

Nu ska jag nog titta in i skafferiet och sen dansa lite och ikväll sitter vi barnvakt åt Kenzie också, så då blir det lite mer dans! Ska försöka bättra mig på uppdateringar så att det blir fler och kortare så ni orkar ta er igenom hela!
 

lunch på five guys!
 

från min lilla joggingrunda idag, väldigt fint är det! 


Kommentarer
Postat av: Liza

Vilken fin höst det ser ut som att ni har! Löven gula och röda och solen är framme så att du kan ha på dig shorts(!) :D

Svar: Jo den är fin, fast det börjar bli brunare och så nu... Vädret varierar en väldans! Nyss var det 28 grader ute!! och igår morse hade jag min vinterjacka på mig när jag väntade på bussen!
Lovisa

2012-10-30 @ 16:25:23
Postat av: Eva M

Du pratar med Hedvig 100 ggr mer än jag i alla fall. Hälsa nästa gång:)

Svar: Ja vi har pratat en del nu på senaste tiden! Det ska jag göra:)
Lovisa

2012-10-31 @ 10:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0