International festival

Hej på er!

Idag tog jag varken en promenad eller läste hungerspelen... Men jag gjorde nått mycket bättre (tycker min värdmamma haha) Nej men jag började med att städa ur och fixa i vårt pantry, det var ganska messy kan man väl säga;) Elian hjälpte mig efter ett tag men efter ca 3 timmar var det klart! Och visst blev det fint! Fortfarande mycket, men det älskar jag haha!! Min favorit är hyllorna längst ner, bakning och snacks! Okej översta hyllan är helt okej den med, flingor och chips...;)
 
Efter det åkte vi mot Nashville och gick på en international festival, träffade några från AFS och gick runt och kikade! Prövade mössor som var lika fula som söta och åt funnel cake! Alltså!!! Såå gott!! Det är liksom friterad smet med ett ton av florsocker!
Till lunch blev det nått indiskt eller nått från en av alla internationella matstånd! Och sen åkte vi till ett farmers market och sen till en jamaicansk restaurang, jättegott det med! (hehe ska väga mig på tisdag, ska bli spännande! ska väga mig den nionde varje månad för att se hur jag ligger till...)

Sen åkte vi hem och nu har jag legat och kollat på saltkråkan! Åh vilken nostalgi alltså! Älskar Astrid Lindgren och kommer alltid göra, man kan aldrig bli för gammal för de filmerna! Tack Anna för länken! 
 

Mitt favoritställe här hemma och förmodligen det mest besökta so far!



Oh just det! Jag höll på att glömma att jag åt Pop Rocks för första gången idag! Det är godis som man lägger på tungan och de börjar poppa! Världens roligaste ju! Har vi dem i Sverige?? Har aldrig hört talats om, men det kanske bara är jag...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, vad har hänt ett städryck????
Vi kan väl skypa imorgon på din stora dag! Puss

Svar: ja jag fick ett städryck haha;) ja det ska vi väl kunna göra antar jag:)
Lovisa

2012-10-08 @ 09:07:16
Postat av: Familjen Odén

Grattis grattis födelsedagstjejen! Hoppas du får en härlig dag och att du får en härlig dag och att du får öppna några paket:) litet paket på väg från oss. Många kramar från Anna Richard Gustav och Martin

Svar: Tack så jättejätte mycket! Massa kramar från kussen!
Lovisa

2012-10-08 @ 16:32:37
Postat av: Christoffer

Hej Lovisa grattis 17 år coooooolt / Här hemma är det mörkt och trist så kör på och busa en massa / puss o kram Christoffer

Svar: Tack Stoffe:) I know;) haha okej, i will;)
Lovisa

2012-10-08 @ 19:08:27
Postat av: Vertie

Just what exactly information sites intended for governmental criticism will you endorse me you just read?

Svar: I'm not sure I understand your question haha!
Lovisa

2012-10-09 @ 11:39:49
URL: http://dallas123.livejournal.com/
Postat av: Mormor

Hej!
Grattis på födelsedagen
Sånt skafferi skulle man ha
jagt förstår att det passar
en gottegris som dig.

Svar: Tack mormor!! Haha ja du det är inte helt fyskam! Om det gör!:D Kram!
Lovisa

2012-10-09 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0