My birthday:)

Hej allihopa!
Igår var det min födelsedag och den var jättebra!
Vaknade vid 8 (av väckarklockan...) gick upp och möttes av en lapp med "Happy Birthday Lovisa" och cup cakes! Ingen var hemma för mom började jobbet tidigt, Kenzie var i skolan och Elian åkte med mom för att kunna shoppa i Nashville:) Jag åt lite frukost och gjorde mig klar för träning! Klockan 8.40 hämtades jag av Regan och vi åkte till träningen.
 
Hade med mig cupcakes som vi åt efter, och det var väldigt uppskattat, kanske extra mycket eftersom vi sprang 7.2 miles !! 11.5 kilometer!! De sjung för mig under första varvet och sen hade vi bara ytterligare 5 varv kvar!!
 
Efter träningen fick jag skjuts hem och tog ett långt bad och lyssnade på musik och tog det lugnt! Sen skypade jag med familjen hemma och med Hedvig och svarade på alla grattis och kommentarer på facebook och bloggen! Vill tacka alla för alla gratulationer, blev jätteglad!! Och saknar er alla! Men jag har det jättebra här!
 
Jag fick även ett paket från familjen i Sverige! Bra timing mamma! Fick ett jättefint halsband från Efva Attling med budskapet "kärlek övervinner allt" och en dumleklubba!! Yummi, yummi!
 
Fick även brevet från er morfar och Monica, tack så jättemycket!

Från min amerikanska familj fick jag en jättefin t-shirt, två presentkort (american eagle & pacsun) och en body mist från Victoria's Secret! Och sen armbandet som jag fick när Elian fyllde år!! Thank you so much! Love it!! And more shopping, yay!!:D Och självklart det kanderade äpplet från Elian!

Idag fick jag ditt brev Anna! TIO hela dumleklubbor!! :D och brevet var jättefint! Fick ocskå ditt brev mormor!! Tack å tack! Älskar smyckena! De var jättefina!!

Så åter igen, tack alla!! Känner mig verkligen lyckligt lottad som har er alla i Sverige och en ny amerikansk familj, inte alla som har det inte!!


Yummi!! Råkade äta 6 stycken... Men det var jag väl värd, födelsedag + 7.2 miles!!

Brev från Morfar & Monica och paket från mamma, pappa, matilda & maja!

halsbandet från mammi, pappi, matilda och maja:)

idag fick jag paket från Anna och Mormor!

Tack för dumleklubborna!:D

Och älskar det här mormor! Tack!

And thanks for the gifts mom, dad sissy elian and sissy Mackenzie!

Kommentarer
Postat av: Anna Karlsson

Det var svårt att ha klubborna liggandes här i flera dagar utan att jag fick röra dem men det hade ju varit fult att bara skicka 9, då hade du ju fattat att jag hade tagit en... Skönt att brevet kom fram och bara en enda dag försenat! Kom ihåg att jag fyller år snart bara Lovisa :)

Svar: Haha ja jag förstår det! Eller så kunde du gjort som mamma.... skickat en... Hon hade inte klarat av att låta dem ligga hahah... Det glömmer jag inte:D vad önskar du dig då? :)
Lovisa

2012-10-11 @ 14:43:33
Postat av: Mamma

Härliga bilder från din dag, puss

2012-10-11 @ 16:58:38
Postat av: Mamma

BTW, dumleklubborna var bra goda, jag tycker att det räcker med godsaker för din del och att jag var bättre behövande :)

2012-10-11 @ 17:00:19
Postat av: Mormor

Är det inte dax att att sluta med
med både chopping och cup cakes,
fönsterchoppa 6 cup cakes är 5 för mycket

Svar: haha nejdå, man kan aldrig få för mycket av varken cup cakes eller shopping mormor! :D
Lovisa

2012-10-11 @ 17:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0