Q&A

Liza:
Känns som att frukost och brunch är en större grej därborta, (du skrev i det här inlägget att du åt frukost hos grannarna) träffas man oftare andra och äter det tillsammans? :*
 
Nja jag tycker nog inte att det är så mycket större här, eller jo iof kanske lite... brunch är nog större här och det  är ju skillnad på typ av frukost och så!

Här är det, våfflor och pannkakor, bacon och ägg, potatisgratäng och korv och sånt som gäller som "rikigt" frukost... fast på vardagar blir det "vanlig" frukost; flingor, rostad macka, yoghurt och sånt!

Men det kanske är lite störrre här trots allt! Det är iaf väldigt gott!;)

pancakes med smör och sirap!
 
Och jag har sett alla smarriga kanelbullsbilder på instagram idag! Ni anar inte vad jag skulle kunna göra för att få äta en kanelbulle just nu! åh det vattnas i munnen! Ska nog försöka baka lite bullar kanske! fast inte idag, har ju som sagt en match idag och då hinner jag inte med nå bullbak inte, men vi har fallbreak nästa vecka så man kanske ska passa på då! 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0