Time flies when you have fun!

Okej så nu ligger jag i sängen och ska gå och lägga mig! Det här lovet har gått så otroligt snabbt! Vet inte om jag vill tillbaka till skolan än... 
 
Igår var vi på haunted woods, alltså man går i en spökbana i skogen, det är kolsvart ute och massa skådeselare är utklädda och skrämmer än, alltså det var AWESOME! Jag var livrädd!! Alltså jag skrek och hoppade och klamrade mig fast vid moms arm! Jag hade huvudvärk när vi åkte därifrån för jag hade spänt mig och skrikit så mycket!
Man gick bland annat igenom ett majsfält, och självklart hoppade det upp människor stup i kvarten! Och människor jagade en med motorsågar, knivar och yxor och en lastbil som startade och tutade precis när man var framför den! Och ett vitt rum som blinkar, ni vet sådär så att det känns som tiden står stilla.. ett sånt rum iaf med blod överallt och "lik" i säckar hängandes från taket, som man var tvungen att nudda för att ta sig fram, och självklart var mördaren i rummet två centimeter från ens ansikte! Kan inte skriva allt, men nu kanske ni har en bild framför er iaf!
Det var ashäftigt, och väldigt bra gjort tyckte jag! 

Idag har vi varit i Nashville och shoppat halloween kostymer! det var himla svårt att välja och vi spenderade timmar i affären! Något som inte gjorde det hela lättare var att man kunde välja bland kort-korta kjolar med strumpor upp till knäna eller kort-korta kjolar med strumpor upp till knäna... Utbudet med andra kostymer var ganska snålt... 
Men jag valde en top gun uniform, bild kommer senare:) 
Efter vi äntligen bestämt oss för våra uniformer så åkte vi och åt på en jättegod restaurang, minns inte namnet men gott var det! Sen åkte vi hem och tittade på Step Up 2 & 3, och nu ska jag som sagt sova, är så sjukt trött och imorgon börjar skolan...

Imorgon har vi även vår första match i districts.. Alltså slutspelen. Så håll tummarna för oss! 

Måste bara åter igen säga hur underbart fint det är här just nu! Träden blir bara vackrare och vackrare, älskar hösten och har alltid gjort! Och det blir ju bara lite bättre när det är 77 F ute (25 grader C) :D alltså förstår ni det!?

Och just det, gjorde köttbullar och potatismos igår, det blev lyckat!:)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej!
Bra att middagen blev lyckad,
loven brukar alltid ta slut fort
Awesome låter häftigt tur att inte
jag var med Madame Tussande´s spök-
tåg räcker bra för mig.
kram

Svar: Ja, de tyckte om det så det var kul och jag tyckte att det var gott, inte lika goda som dina förstås, men det hade jag ju inte räknat med heller:)Haha ja du det var nog tur mormor! Det här var liiite värre än madame Tussande! ;)
kram!
Lovisa

2012-10-15 @ 13:27:20
Postat av: Mamma

Skratt, jag ser framför mig hur RÄDD du var. Får man fråga vad ni ska göra med era Halloween kostymer? Kommer ni går runt och köra trick or treat? Då garanterar jag att du kommer ha godis minst ett år framöver, eller är det något party på gång?
Kram

Svar: Ja det var läskigt som 17! Jag vet inte om vi ska gå trick or treat eller inte, men vi har en halloween fest med afs och jag är inbjuden till en i mitt fotbollslags halloween fest:)
Lovisa

2012-10-15 @ 17:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0