Homecoming dress!

Okej så min dress shopping blev lyckad! Men testade säkert 20 olika klänningar innan jag hittade den som jag köpte! De första jag testade kostade runt 100 - 160 dollar vilket motsvarar ca 1000 kronor.... Det kändes ju inte så kul att lägga ut de pengarna på det... Så det såg inte så ljust ut, hade inte hittat någon som jag kände var en rikigt fullträff... men sen gick vi in i en affär som inte såg ut att ha homecoming dresses. de hade de ju iof inte heller, men jag såg en som kunde funka och var fin. Testade den och den satt bra och är fin, dessutom kostade den bara 30 dollar - 200 kronor!! Är inte det fantasktiskt! Hittade en fin klänning så billigt!! Sen vet jag ju inte om kvalitén är den bästa, men jag börhöver ju egentligen inte ha den så länge!!
 
Så här är den!:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg.

Svar: tackar:)
Lovisa

2012-09-18 @ 06:08:54
Postat av: Linnéa

Såå fin klänning!

Svar: tack du!:*
Lovisa

2012-09-19 @ 13:34:59
URL: http://affirmation.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0