Soccer shootout

Hey yall!

Hemma från en fotbollscup! Jag är DÖD!!!
 
Femte matchen på 4 dagar, alla matcher 2X40 min! Spelade en i onsdags, en i torsdags, en i fredags och två idag! Igår och idag hade vi dessutom bara en avbytare.. Jag trodde faktiskt jag skulle svimma/dö.. Är så dåligt tränad och min förkylning gör ju inte saken bättre... Så det gick ju sådär för mig, gjorde en bra match och resten.. Nej..
 
Så vi hade iaf en match klockan 6 fredag kväll, sen åkte vi allihopa direkt och åt och sen tillbaka till hotellet, sen hade vi en match klockan 9 lördag morgon och en klockan 2, så kom jag hem kanske vid 7.
 
Men nu är det bara att ladda om och försöka bli frisk för  i har match tisdag och onsdag! Men som tur är är det ingen träning på måndag! Sista matchen vi splade stog det 1-0 till oss efter första halvlek. Så coach sa att om vi gjorde tre till fick vi måndag ledigt, så tack och lov gjorde vi det!
 
Vi vann första matchen med 5-0, andra blev det 1-1 och sista vann vi med 4-0:) så vi kom antingen etta eller tvåa i cupen, vi får vänta och se hur det går för det andra laget, om det ska avgöras på målskillnad!
 
Men nu ligger jag iaf hemma i sängen, död, blåmärken överallt, myggbett och blåsor på tårna, ska gå och lägga mig och vila upp mig! Men jag tycker helgen var rolig, även om jag önskat att jag var frisk och kunde ge 100%! Men allt som allt var det roligt, även om jag klagat lite nu hehe... Men så blir det när man är trött.
 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Är det samma spelsystem/ide' som hemma? Vilken nivå är det på? Bättre eller sämre?

Svar: det är liknande, lite annorlunda men det är det ju i alla lag:) det är nog ungefär samma:)
Lovisa

2012-09-16 @ 15:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0