Beary Bear and Baseball

Halloj kära bloggläsare!
 
Tänkte bara uppdatera en snabbis om mitt liv här just nu!
Vädret här är AMAZING! idag var det runt 30 grader i luften! Så det är väldigt varmt och man börjar uppskatta ACn, även om vissa lärare går till överdrift när man kliver in i Antarktis på deras lektioner...
 
Så jag solar mest hela tiden, så fort jag får chansen, måste ju jobba på brännan inför prom som är nästa lördag!
Jag måste skriva ett inlägg om det sen, för det har jag ju helt glömt bort att göra!
 
Igår åkte jag med Kaitlyn och Devyn (min prom date btw) till Beary Bears för lite froyo, där vi träffade Derek och en annan kille, som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på hehe, sorry... Det var väldigt trevligt och skoj och sen bestämde vi oss för att åka till skolan och kolla på baseball matchen. Varken kan ju eller är så värst intreserad av baseball, ganska seg sport helt ärligt! Men det är ändå väldigt kul att sitta där i kvällssolen (och det är faktiskt fortfarande väldigt varmt) med massa folk från skolan och bara prata och hänga helt enkelt! Träffade mycket nytt roligt folk och fick även chansen att catcha up lite med några fotbollskompisar och så! Vi pratade prom, visade klänningar hit och dit och bara chillade haha!
När jag, Devyn, Kaitlyn och Derek skulle gå flög Katie upp och bah: Wait, you guys are matching, that's so cute! I have to take a picture of you guys! till mig och Devyn haha, kinda funny!
Så hon fick ta ett kort och så var hon nöjd haha!
Och sen släppte de av mig hemma, alltså så skönt att de har bil haha, och bor i närheten (Y)
Så det var en bra dag helt enkelt!
 

Från Beary Bear!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem på kortet är din "date"??? Kram

2013-04-18 @ 11:42:14
Postat av: Lillhagamamma

You do match! Om det är han med lite skäggstubb! Gullig date. Have fun at prom!

2013-04-18 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0