Old Chicago and Beary Bear

Hey yall!
 
Tänkte bara uppdatera er om min helg so far. I fredags så kom jag hem från skolan, städa lite och sen vid fem åkte jag och dad för att plocka upp Kenzie från dagis och sen åka och äta. Vi åkte till en restaurang som heter Old Chicago, pizza och pasta restaurang. Hade inte varit där förut men det var väldigt gott! Alltså det finns ju så sjukt mycket restauranger, får ju en ny upplevelse nästan hela tiden! Och så undrar man ju varför man inte åkt hit tidigare haha! 
Började ju då med cheese garlic bread, som tog väldigt lång tid... Så när det kom ut bad de om ursäkt och sa att de bjöd på efterrätten ,vilket i princip gjorde min dag! Sen åt jag pizza och avslutade ju då middagen med en gratis Cheesecake. Alltså jag är fullkomligt besatt av cheesecake, finns ju inget godare!

Så sen åkte vi hem, matkoma deluxe och så tittade jag lite på tv och sen skypade några timmar med Hedvig!
 
Igår var det sååå himla fint väder! Jag vaknade vid 11 /halv 12 och gick ut på altanen. Eller ja först gjorde jag mig lite frukost/lunch och sen gick jag ut på altanen och bara solade och lyssnade på country musik till klockan 2! Brände mig inte den här gången, fast det var Elians tur, hon ser nu mer ut som en tomat...
 
Sen släppte mom av oss vid Walmart runt 3, så vi strosade runt där, älskar att gå runt i Walmart och bara kolla på allt! Vi hade fått lite pengar och instruktioner om att handla lite till middagen också, så vi gjorde det och sen när vi var klara gick vi till Beary Bear, ett froyo ställe bredvid walmart. Alltså froyo är ju heaven on earth! 

Kan ju förklara för er som inte varit på ett froyo (frozen yogurt) ställe förut. Man tar en bägare, och sen finns det maskiner med olika saker och så fyller man bara sin bägare med vad man vill ha! Mixa och blanda hejvilt. Sen kommer man ju till det bästa! Toppingen! Det finns verkligen allt! Chocolate chips, alla möjliga sorters godis, kakor, frukt, nötter, kakdeg, cheesecake, och mycket mycket mer!
 
Min bägare idag bestog av dessa smaker på yogurten: cake batter (kaksmet), pineapple, strawberry och cheesecake. Måste säga att cheesecake och cake batter var bäst! Sen toppade jag med cheesecake, stora mängder av cheesecake, ananas, jordgubbar och twix. Alltså delish!
 
Sen blev vi upphämtade, åkte hem, lekte med Kenzie, åt middag och sen tittade jag på tv med dad, tills han somnade haha!

Min bägare!
 
sen belv jag så glad när jag såg denna på min iphone! för det är bara ett tecken på sommar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur söt är inte Kenzie när hon äter spagetti. Sorry Lovisa men din frusna yoghurt låter inte gott!!

2013-04-14 @ 21:47:31
Postat av: Mormor

Hej!
Ja jag ser att du har hamnat i
gottegrisarnas paradis
kram

2013-04-15 @ 10:22:21
Postat av: Liza

du har säkert sagt det här tidigare men jag kommer inte ihåg det i så fall ;) hur är det i skolan nu när det har blivit så varmt ute? Blir det varmare i skolan och med alla klädregler? :)<3

2013-04-17 @ 19:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0