Spring break!

Update: Har fixat videon!


Hej mina trogna bloggläsare! Ni läser fortfarnade min blogg trots att jag är hemskt hemskt dålig på att uppdatera!

Det hände ju lite intressanta saker på springbreak som var inte nu den här veckan som varit men veckan innan det!
 
Jag började mitt spring break med att vara sjuk i några dagar och spenderade därför tiden sovandes eller tittandes på Prison Break! Så det var ju inte jättespännande... Sen på fredagen så åkte jag Elian och Mom in till Nashville för lite shopping! Började i the mall och sen åkte vi till Urban Outfitters och sen för att äta på Silly Goose, det var dock ca 2 timmars väntan för bord så vi åkte till Burger Up istället, men vi gick inte ens in för kön var lång! Så tredje gången gilt, vi åkte till Pei Wei och där fick vi plats! Och gott vare! Sen åkte vi tillbaka till the mall för att möta upp dad. Kenzie hade ingen barnvakt, så de fick bytas av. Han skulle iaf ta oss på bio! Vi stötte på Margherita också, en utbytesstudent från Italien. och vi såg GI Joe i 3D och den var väldigt bra enligt mig och Elian, dad var inte så imponerad dock haha! Kände också att det var dags för the american movie experience... så jag köpte en large popcorn och en large soda!
hade väl ätit ungefär 4 cm ner efter filmen var slut haha! Och drickan var jag helt seriöst tvungen att användda två händer när jag skulle dricka!
 
Efter filmen åkte vi hem, den var väl kanske halv 1 när vi kom hem! Som vanligt shoppat alldeles för mycket! Det var en väldigt bra dag, rolig och trevlig med Elian, mom och dad! Så när jag kom hem gick jag direkt till mitt rum för att dumpa mina shopping fynd! När jag kom in i mitt rum såg jag en grön resväska! "Va konstigt! Stoppade jag inte undan den från Hawaii! Har någon tagit fram den igen" tänkte jag, sen såg jag mer saker, som definitvit inte tillhörde mig! Hjärtat slog nu lite hårdare och jag gick ut i vardagsrummet där jag nu tittade på min familj från Sverige!!!!!!!!!! Mamma, Pappa, Matilda och Maja satt där i soffan i mitt vardagsrum i Clarksville, TN!!! Kan inte säga vad jag tänkte, för jag kommer helt ärligt inte ihåg! Men ta en titt på den här! Och säg till mig om ni inte kan se den! 

 
Måste jag säga att jag blev överraskad?! Hade ingen aning ju! Ni är så sneaky allihopa hahah! För tydligen visste ju alla utom jag! Hedvig du var duktig på att hålla hemligheten när vi skypade onsdagen före haha! Och Elian lyckades otroligt bra! För jag sa till henne ungefär en vecka innan min familj kom, att det kändes som att de skulle komma! Men hon lyckades övertyga mig om att så inte var fallet! Och när mom åkte hem och vi gick på bio med dad så åkte ju hon i själva verket och hämtade min familj på flygplatsen!
Fick också veta att jag fått många hintar, och känner mig ju fortfarande lite dum att jag inte uppfattade dem, så jag fick en blond-stämpel!
 
Men jag var så glad att se dom igen! Maja och Matilda sov i min säng, och det blev både varmt och trångt så jag spenderade natten på golvet haha! I de 4 timmar jag fick sova för vi skulle upp ganska tidigt på lördag morgon för vi skulle vara med i ett Color Run!! 

REUNITED <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan inte se filmen :(

Svar: har fixat det nu!:)
Lovisa

2013-04-07 @ 21:17:46
URL: http://americaemma.blogg.se
Postat av: isabelle

kan inte se filmeeen!:(

Svar: har fixat det nu:)
Lovisa

2013-04-07 @ 21:31:31
Postat av: Lillhagamamma

Jag visste oxå och har väntat med spänning för att få läsa din reaktion! Bästa påskägget Ever eller hur! Njut nu av den tid som är kvar, inte länge till du landar på ARN nu ...jag kan inte heller se filmen.

Svar: Haha ja verkligen! Ja tiden rullar iväg! Har fixat filmen nu!:)
Lovisa

2013-04-07 @ 21:34:15
Postat av: Matilda

Gud vad kul!!!!!!!!!!!!! Vilken surprise!!!!!! Haha min familj kom och dagarna innan kunde jag inte slappna av, visste ju att de skulle komma :P

2013-04-08 @ 02:30:46
URL: http://matildasusa.blogspot.com
Postat av: Helena

Grinade när jag såg filmen på FB förut och det kommer en tår även nu när jag läser inlägget. Hoppas ni hade det bra när de var hos dig. Kram

2013-04-08 @ 13:36:24
Postat av: Lillhagamamma

Rysningar! Inte hade du saknat mamma !!:)

2013-04-08 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0