Vardag

Hej på er! Ska försöka uppdatera mer frequently framöver! Även om det bara blir mer vardaglliga inlägg, jag vet inte ni kanske det tycker är kul att läsa sånt. 
 
Igår var det UNDER UNDER UNDERBART väder! över 30 grader och strålande sol! Så först var det då skola... Gick ganska snabbt dock, så det var ju skönt! Sen behövde jag vänta, för jag skulle tillbaka till skolan 10 i 5 och jag hann inte hem mellan. Så jag gick till the football field och track banan och satt på läktaren och gjorde min homework, solade, tittade på elian's practice men framförallt svettades! Herregud va varmt det var igår! Var underbart att komma in igen till AC! Så efter Elian's träning satt jag och pratade med henne och Angelica (som spelade i mitt fotbollslag) i ungefär en timme innan det var dags för mig att göra mitt jobb!
 
Som var att prata och visa folk vad vi gjorde i min Web Design class. Mrs. Teeter, min lärare älskar mig haha! No jk! Men det var lite awekward men kul ändå! Sen medan jag väntade på skjuts gick jag till softball planen och tittade på deras match ett litet tag och bara njöt av värmen, solen och ni vet stämningen på en match, oavsett vilken sport det är!
 
Måste säga att jag verkligen saknar att spela fotboll, eller nån sport över huvud taget. Det gör att man känner att man tillhör ett lag och den känslan är ju faktiskst underbar! Jag tror jag sagt det redan, men jag nämner det igen ifall jag inte gjort det. Jag har nu slutat med tennis. Jag tyckte att det inte fanns nån mening med det.
1. Jag var ju helt enkelt riktigt dålig...
2. Vi har bara ett lag, 14 spelare, två banor, och en coach. Vilket innebär att det är lite speltid och ingen riktigt coaching, eftersom fokus är på de duktiga spelarna. 
3. Missade så många träningar pga av sjukdom, hawaii och inställda träningar för dåligt väder.
 
Så jag kände att jag inte riktigt orkade spendera flera timmar efter skolan varje dag för att få slå 20 bollar och sedan agera bollflicka hehe... på den nivån var det ju... haha men jag är över det nu! ;)
 
Saknar bara lagkänslan och ha nått att göra!
Och NEJ, det finns inga andra sporter och track komer inte på frågan. Vill ju inte bryta mitt och Hedvigs heliga löfte, inspelat och dokumenterat på tåget till stockholm!
 
Idag var vädret något helt annat kan jag säga! Storm, spöregn, åska och blixt hela dagen! Inte jättekallt men betydligt sämre än igår! 

Jag och Elian blev kallade till guidence idag där vi träffade Barbara, vår liason från AFS. Hon kan prata. Jesus! Hon pratade bort hela vår period, alltså 40 min. och vi orkade väl lyssna de första fem haha. Men sen fick vi skjuts hem från skolan och åkte till Dairy Queen och åt en Blizzard, första för mig haha! Men mycket gott! (som en mjukglass med olika smaker och sånt! Tog en chocolate cake, vilket var choklad glass och chocolate cake och chocolate frosting!
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag älskar inlägg om din vardag!!

2013-04-12 @ 11:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0