Last Weekend! Circus

Okej inlägg #2

På söndagen tog jag det lugnt, kollade på pretty little liars hela förmiddagen (kan säga att netflix och en bra tv serie är farligt beroendeframkallande)
 
Sen vid 3-tiden åkte vi mot Nashville för att gå på cirkus! Jättekul! Kommerinte ihåg när jag var på cirkus senast! Kommer bara ihåg att jag har varit på cirkus med morfar, och att clownen satte sig i hans knä eller nått sånt! 
Så det var kul! De hade elefanter och tigrar, lejon, hundar, åsnor och gymnaster, trampetsartister och allt vad det är! Vissa saker var bara sjuka också!! Som dessa kvinnor tillexempel! De hängde alltså i håret! Det var bara sjukt, och jag kände hur ont det måste göra!!
 
 
Sen hade vi ju galningarna på motor cyklar!
 
Kvällen var rolig! Gillar att gå på cirkus! och det var ju liksom coolt att gå på circus american style, alltså inne i Bridgestone Arena och inte i ett kallt cirkustält på rocklunda parkeringen! Och det var mycket häftiga effekter och sånt! Och sen såklart funnel cake och nachos! 
 
Och dagens roligaste händelse som cracked me up var Elian och Kenzie gick till hoppborgen innan cirkusen började, jag mom och Paige gick till våra platser. När de kommer tillbaka berättar Elian att de var inne i hoppborgen och hon såg en liten tjej stå i ett hörn och gråta. Så hon gick fram till tjejen och frågade varför hon grät.
-"I pooped myself"
- "eh okay, eh......." 
Haha vad gör man i den situationen, glad att jag inte var i hoppborgen iaf!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0