Onsdag och Torsdag!

Nu är ni uppdaterade om förra helgen! Så de senaste dagarna har jag gått i skolan,, exotic jag vet!
 
Men vi åt på IHOP ytterligare en gång i onsdags, denna gång tog jag Swedish Crepes!
 
 
Sen åkte vi och handlade! Hittade den här!
Ja ser ni storleken på den här! Mtn Dew är förresten en sjukt god dricka! Tror dock inte att vi har den i sverige, eller har jag fel?
Så den här storleken finns alltså på drickaburkarna, och det värsta är att även energidrickor som red bull finns i denna storlek! Hyper....
 
Sen igår så hade jag och Elian bestämt oss för att baka en födelsedagstårta till mom, men det är ju ganska svårt att göra det till en överraskning om man bor under samma tak, så vi pratade ihop oss med Amber (som är typ väldigt duktig på att baka för den delen) och hon sa att vi kunde vara hos henne! Amber är moms kompis för er som inte vet det:) Så hon kom och plockade upp oss på kvällen runt 7-tiden och vi åkte hem till henne och började baka! Eller ja hon hade gjort själva tårtorna och sen fick vi ett lager var att dekorera. Vi körde lite crazy stile och gjorde en helt egen design och sen bara satte ihop dem!
 
Det var jättekul! Älskar att baka och dekorera saker ju och vi hade så himla kul! Och resultatet blev jättehäftigt!!
Se här!

Det här är då mitt lager! Och i bakgrunden kan ni se Amber's. Hon gjorde rosor! Blev ashäftigt!

COOL VA??? Visst blev den alldeles underbart unik och häftig!
 
Sen skjutasade hon hem oss igen en först svängde vi förbi Taco Bell! Galet att jag inte hade ätit där än! Så första gången igår, och det var ju supergott!
 
Så vi satte ut tårtan på bänken (och nej tårtan förstörs inte, det finns så mycket kemikalier i den iaf så hehe ;) ) och skrev en lapp och la fram presenterna så mom kunde se det imorse när hon vaknade! Vi passade också på att städa huset, duktigt och snällt va? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0