Spacing!

Haha roligaste och pinsammaste saken hände idag! Jag satt på bussen påväg hem från skolan, hade hörlurarna i öronen och ganska hög volym, var dessutom upptagen med att sitta och kolla igenom gamla bilder och sms från innan jag åkte, så jag var väl i min egna lilla värld så att säga... Så rycks jag liksom tillbaka till verkligheten av att tjejen bredvid mig knackar mig på axeln och säger "var inte det där din bus stop?" 
Jag tittar mig lite förvirrat omkring och inser då att jag just missat min hållplats. "Jo det var ju det...."
 
Så när Ms Lisa (busschauffören) stannar nästa gång fick jag lite pinsamt (med många ögon på mig) gå fram och säga att jag minsann missade mitt stopp.... Hehe men hon är jättesnäll, så hon sa till en middle school kille att han skulle få gå lite längre idag.. Så hon släppte av honom tidigare och svängde tillbaka på min väg och släppte av mig utanför mitt hus! Även fast jag sa att jag kunde gå! Haha kände mig såå lyckad...
 
Sen när jag skulle gå av bussen ställer sig Sydney upp och ropar "Lovisa, somnade du????" högt. Så om det var någon själ som missat att jag hade spacat lite så fick de ju veta det nu!

Men om man ska se det positivt så behövde jag ju inte gå nånting, blev ju avsläppt utanför dörren ;)
 
För övrigt har jag nu inte många dagar kvar till Hawaii! Taggar till 1000! och jag får ha det i tanken när jag ser alla era härliga sportlovsbilder på instagram! 

Kommentarer
Postat av: Mormor

jag förstår att du tyckte det var pinsamt
men i bland får man bjuda på sig själv,
Snygga klänningar men jag tror inte din
är så långt efter, ha en trevlig resa till
Hawaii
kram

Svar: Haha ja jag tänkte så! ;)Haha jo, fast den passar nog på prom! :) blir jag någonsin inbjuden till Oscar Galan så ska jag komma på nått bättre ;)
Tack så mycket! Bara en vecka kvar nu! :D
Kram!
Lovisa

2013-02-27 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0