Super Bowl

Super Bowl var i söndags och vi åkte hem till Bob och Leah för att titta på football, eller reklamerna! och äta såklart!! Mycket mycket mat!
 
Ravens spelade mot Los Angeles San Francisco 49:ers..om ni ville veta, är dock inte jätteintresserad av football,(uppenbarligen, om jag inte ens fick till rätt lag hahahah) men reklamerna var roliga! För er som undrar vad jag snackar om, så sänder de det allra bästa reklamerna under super bowl. Det kostar nämligen miljoner miljoner dollar att köpa en reklamplats! Sen var det ju ganska händelserikt när strömmen gick. Det var det enda min facebook visade!
 
Helt ärligt har jag inte mycket mer att säga om det, väldigt kul att ha upplevt det i USA dock! :D

Kommentarer
Postat av: ellen

lovisa det var san francisco 49:ers dom mötte!!!!! hallå där:D

Svar: oh well, det är ju i alla fall i samma stat.. close enough hahahah :D Men som jag kanske nämnde var jag mer intresserad av reklamerna haha ;) men iaf, shame on me!!
Lovisa

2013-02-06 @ 20:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0