Winterfest!

Hallå hallå :) 
I lördags var det dags för winterfest! Det är alltså en dans på skolan. Man har homecoming, winterfest och prom (om man är senior, eller ja utbytesstudent)
 
Så vi gjorde oss redo, måla naglar, locka håret och allt sånt, sen kom Jasmine och plockade upp oss. Vi åkte och lämnade hennes syster at the mall och jag sprang in, eller ja sprang är väl kanske att överdriva... haltade in med mina Steve Madden skor, som var otroligt smärtsamma! Pratar mig själv in till att tro att jag bara behöver gå in dom först. Och att gå i the mall i den klänningen och skorna var nog det värsta. Alla, då menar jag ALLA stirrade. Men det är väl förståligt när det vanligtvis är sweatpants och flip-flops som gäller.
 
Sen åkte vi till O'Charlies för att äta, vår plan var Olive Garden, men det var smockfullt. Även O'Charlies var fullsatt med en väntetid på typ en timme. Verkade som hela Clarksville hade bestämt sig för att gå ut och äta just den lördagen. Så vi tog då till plan C och åkte till Rafferty's, fick vänta ett litet tag innan vi fick ett bord, men den som väntar på nått gott.....
 
Så vi åt ganska snabbt eftersom vi redan var ganska sena.. Tidsoptimister som vanligt.... 

Så när vi betalat åkte vi mot skolan, klämmde på mig mina plågor på fötterna och gick in till skolan. De hade dekorerat superfint! Såg ut som i filmerna ni vet! Fast tyvärr var det ju inte jättemycket folk där så det var ganska tråkigt! Så efter en sådär 5 minuter bestämde vi oss för att åka därifrån. Så vi alla åkte hem till Jasmine och spelade dance central istället haha! Mycket roligare, men fortfarande glad att vi åkte dit så jag fick ta in den där filmkänslan!
Sen skjutsade Jasmine hem oss igen vid halv 1 och det var den kvällen! Lyckad med andra ord, trots att själva dansen var rätt lame....
 
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Äh, ska man va fin får man lida pin som jag säger framförallt när det gäller skor ;)<3

Svar: haha ja det är väl så!;)<3
Lovisa

2013-02-06 @ 15:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0