Getting Ready For....

..... Crossfit tävling som är imorgon! Heter Redefine Beautiful och är en crossfit tävling för tjejer/kvinnor på moms gym imorgon! Så det ska bli kul! Spenderade kvällen med att göra tröjor inför imorgon, men det får ni se imorgon! :D 
 
Duktig jag var på att klämma in ordet imorgon!
 
Just det! Det var snowday idag! :D:D Jag menar, det var ju lite isigt ute!! Love 'Merica! Jag missade nämligen 4 prov! Yey!!
 
Nu ska jag sova, Kenzie ville sova med mig, så jag har henne bredvid mig, så jag får passa på när jag kan ;) Fast vi ska ändå åka hemifrån klockan 7.15!! Önska mig lycka till!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med loppet, hur långt är det? Kram

Svar: Tack, fast det är styrka, inget lopp :) och det var väl inte direkt en träning, mer en välgörenhetssak!:) det gick väl bra, är trött nu bara!:)
Lovisa

2013-01-26 @ 07:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0