GRATTIS HEDVIG!!!<3

Såå, idag är det min kompis Hedvigs födelsedag! Vi har känt varandra i... ja hela livet! Började redan på dagis, vi lekte varje dag och varenda helg. Kokade ihop vatten och socker på leksaksspisen, spelade sims i oändligt många timmar, köpte godis och fick utegångsförbud!
 
Minnerna är oräkneliga och ovärdeliga! Det är helt otroligt att vi fortfarande är så bra kompisar! Och om vi skulle räkna timmarna vi pratat bort skulle vi nog räkna än! Och alla samtal från oroliga föräldrar efter ca 2-4 timmar efter träningarna! Men vad kan jag säga vi har mycket att prata om! 
 
Jag är också otroligt glad att vi på nått sett går igenom den här upplevelsen vi är med om nu tillsammans! Att kunna skypa och snapchata och facebooka, ah de e guld värt helt enkelt! *Redneck dialekt på den*
Har hjälpt mig igenom många tuffa tider här och ibland bara gjort tråkiga stunder mycket mycket roligare. Vi har ju liksom bevisat att man kan äta frukost tillsammans även via datorn.
 
Och jag räknar ner dagarna tills du kommer hit och hälsar på! Det ska bli sååå jäkla KUL!! Vi ska bara göra massa svenska grejer, som att promenera och fika, en matlagningskurs kan jag nog klämma in också haha!
 
Såå glad och tacksam över att vi träffades när vi var små och att kontakten alltid förblivit så bra! 
Så jag önskar dig den bästa födelsedagen man kan ha! <3
 

Kommentarer
Postat av: hedvig

TAAACK basta du!!
det ar helt otroligt hur lange vi har kant varandra nu! Vi kommer ha sa sjukt roligt nar jag kommer och skapa annu fler minnen for livet<3

2013-01-14 @ 03:52:35
Postat av: Eva M

<3<3<3<3

2013-01-14 @ 11:34:16
Postat av: Thomas

Hej lovvan
Verkligen fin betraktelse av din och Hedvigs vänskap. Det är otroligt vad ni får vara med om många nya upplevelser. Känslan och erfarenheten vid många av dessa upplevelser kan bara du och hedvig dela. Vi som är kvar i vardagen i Västerås kan aldrig till fullo förstå det ni går igenom under ert år overthere.
Hoppas att sista halvåret blir bäst.
Ska snart skypa med Hedvig och gratta henne i efterskott.
Kram Thomas

2013-01-14 @ 17:59:02
Postat av: Anonym

Får man ta emot besök mitt i året?

Svar: Efter 5 månader så går det bra! Det finns ju regler såklart och man måste fixa med papper och underskrifter, men min kompis som kommer och hälsar på åker med samma organisation som mig så det är inga problem med tillstånd och sånt :)
Lovisa

2013-01-15 @ 03:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0