Veckans sång!

Okej, ger upp med fredagssången, det får bli en sång i veckan bara! Förmodligen på helgen då!
  
 
Ska snart åka till the mall och gå på bio med Elian, Jasmine, Rachel och Molly, några tjejer från skolan :)
Ska bli jättekul! Sen imorgon blir det läxor som gäller! Mindre kul....
 
Och idag var vi på Fort Campbell, militärbasen som ligger här! SJUKT stort var det! Det är precis som en stad, med affärer, gas stations, skola, hus, burger king osv. Min värdpappa jobbar där så det var kul och se! Väldigt annorlunda från Sverige, där en militär knappt existerar!
Har lite bilder, fast de är på Elians kamera, så får ladda upp dem en annan dag!
 
Och bakade kladdkaka idag också! Sååå gott! Har inte ätit det sen jag lämnade sverige! Kan ni tänka er, 5 månader utan kladdkaka! För det är faktiskt hur länge jag vart här nu!
 
Och det är sjukt varmt här idag och igår! 70 degrees, runt 21 grader! Så idag gick jag i linne och shorts och satt ute på altanen och lyssnade på musik i linne och shorts klockan 5 på kvällen, skillnad mot Sverige! Fast nästa vecka ska det bli kallt igen!:( 

Var ute och sprang igår i linne och långa byxor, det var för varmt!
 
Ha en fortsatt bra helg go' vänner!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej, har en liten fråga bara... vad kallar du don värdmamma/värdpappa? deras namn eller mom/dad? :)
hoppas du har det superbra, tycker om att läsa din blogg, inspirerar mig inför mitt utbytesår !:)

Svar: Jag kallar dom för mom och dad :) Var lite konstigt i början, men de är ju liksom min amerikanska mom och dad, och sen har jag ju mamma och pappa i Sverige! Fast det beror ju på vad man känner sig bekväm med, de sa att vi fick kalla dem vad vi ville, och eftersom vi har en fyra årig lillasyster här så blev det mer naturligt att prata om och med dom som mom och dad eftersom jag är hennes sissy! :)
Tack så jättemycket, vad glad jag blir av att läsa att andra blir inspirerade av vad jag skriver det gör det så mkt roligare!:)
Lovisa

2013-01-14 @ 18:27:16
URL: http://sofiaintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0