2

Hejhej!

Tänkte berätta lite vad som pågår just nu!
Igår åkte jag, Jess och Elian för att hitta en resväska till mig! Så jag köpte en och började packa när jag kom hem! 
Jag som tyckte packingen gick bra... HA HA HA!
Nej, jag har nu två stora resväskor á 50 lb och en stor flyttkartong som är för tung för mig att lyfta själv.... Och än finns det lite mer att fixa och dona med... Kan inte fatta att jag har så mycket grejer!!! SJUKT LOVISA, SJUKT!!
 
På kvällen kom Kaitlyn förbi och plockade upp mig och Elian. Sen åkte vi till Panera och käkade middag med henne, Devyn och Chas. Efter det åkte vi mot Target och tittade runt lite! Sen åkte vi hem, för Kaitlyn skulle åka bort. Så jag var tvungen att säga hejdå till henne och Devyn. Kommer sakna henne massvis! 
 
Just det, vi sa hejdå till Catelynn tidigare samma dag också! Blir många hejdån nu!!
Sen fortsatte jag bara min packning och skypade med min familj!
Och THE american pose....
 
Och idag då...
Jo, Payton ville säga hejdå till mig innan hon åkte till Florida, så vi bestämde att jag skulle följa med henne till soccer conditioning. Så hon hämtade upp mig 7.30 och sen åkte vi till hennes pojkvänd hus för att mata hundarna och sen mot fotbollsträningen!
 
Det var sååå kul att se alla fotbollstjejer igen, och perfekt så jag kunde säga hejdå till alla! Saknar fotbollen och tjejerna jättemycket och det var kul att träna med dem igen. Även om träningspasset var insane! Bokstavligt talat kallades det för insanity. Fanns inte en chans att lilla otränade jag orkade med hela! Bra idé Payton, verkligen haha ;)
 
De sa allihopa att jag kommer känna det här passet ända till Sverige, no doubt about it!
Var helt död!! Men som sagt, det var jättekul att åka dit och prata, säga hejdå och krama om alla tjejerna innan jag åker hem! 
 
Nu sitter jag framför datorn (obviously) och ska snart hoppa in i duschen och ta tag i mer packning. Sen ska vi åka och käka lunch på Chipotle och ikväll ska jag till nån coffee shop med Nichole och titta på nån kille som uppträder! Låter roligt tycker jag!
 
Mer uppdateringar senare! Stay tuned friends! Och glad midsommar!!

 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skriv ner träningspasset, så kan du få hålla en träning för Bk tjejerna efter sommaruppehållet!

2013-06-22 @ 06:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0