I'm in paradise!

Okej så idag (tisdag) gick vi upp tidigt tidigt, 7 är tidigt i min värld! Sen åkte vi mot ett ställe för att paddla kajak! Det var det mest fantastiska jag gjort nånsin typ. Eller asså, det är ju i klass med surfingen i Hawaii! 
 
Det var så oerhört vackert där och vattnet var alldeles kristallklart och blått. Man åkte som i en jungel nästan och man såg fiskar och sköldpaddor lite överallt. Tydligen hade folk sett en delfin och sjökor också, men vi missade dem! 
 
 Vi paddlade en sträcka på 5 miles och stannade en gång för att äta lunch. Så vi åt våran matsäck på en liten sanddyna bredvid floden och paddlade sedan vidare. Det tog några timmar, eftersom vi stannade och badade, svingade i rep från träd ner i vattnet och lyckades åka in i buskar och träd då vi helt enkelt var för upptagna av att kolla på omgiviningen än att styra kajaken! 
 
Vid varje sväng så lyckades jag och Hedvig bli ännu mer imponerade över hur oerhör vackert det var! Det var som att vara i en brochyr i en rese tidning! 
 
Det var helt klart en av de bästa sakerna jag gjort i mitt liv! 
 
Ni ska få njuta av lite bilder hade jag tänkt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva M

Det är inte utan att man blir lite avundsjuk. Bilderna är helt otroliga och då vet jag att man nästan aldrig kan fånga verkligheten på bild.Vilken tur ni har som får uppleva så mycket. Om två veckor ses vi igen. Otroligt!!!!

2013-06-12 @ 14:33:40
Postat av: Ida

Hej! Måste bara säga att det ser aasnice ut och vilka coola bilder! :D Och jag vet att det här antagligen kommer låta lite creepy men guud va fin du är! Asså verkligen superfin, skulle hur gärna som helst ha ditt utseende!

2013-06-15 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0