Next destination

Hej på er!
Sitter framför datorn och lyssnar på musik, efter en vunnen fight med mamma om vem som kan lyssna på spotify! Klockan är halv 1 på natten här och jag håller mig vaken för att kunna sova i bilen så mycket som möjligt! Vi har nämligen en rätt så lång resa framför oss! Jag är inte säker, men jag har för mig ca 17 timmar.... Men det känns lite mycket, så förmodligen har jag fel siffra... Men vi ska iaf börja vår biltur till Florida i natt, runt 2-tiden! Vi kommer bo lite utanför Tampa! 
 
Är så taggad! Ska bli så skönt och roligt! Stranden, vattenland och massa annat! Och sen kommer Hedvig på söndag! Så vi är där till den 16/17 juni och sen när jag kommer hem är det bara några ynka dagar kvar! Kan inte fatta det för fem öre! Känns så fruktansvärt overkligt! 
 
Idag då, vad har jag gjort idag... Jag började dagen med en liten sovmorgon... som alla andra dagar vill säga. Sen utnyttjade jag Netflix, tittade på lite filmer och sen packade jag för Florida och sorterade ut lite kläder som jag ska slänga! Hörde ni det mamma och Hedvig! Jag har faktiskt en liten hög jag ska slänga, stolta nu??
 
Sen vid 6-tiden kom Taylor och Micala och plockade upp mig, sen åkte vi till Cheddar för att äta, tyvärr var ju det fullt och lång väntetid, och eftersom vi var starving åkte vi till Longhorn istället! Väldigt rolig middag med roliga tjejer! Önskar bara att jag hade lärt känna dem mycket tidigare! Vi träffades liksom inte förrens efter prom! Och det suger ju... Men jag är glad att jag haft chansen att lära känna dem nu i slutet iaf! Och vi ska träffas mer innan jag åker hem, när jag kommer hem från Florida! 
 

jag, Micala och Taylor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0