Rodeo

Howdy!! 
 
I fredags var jag på en rodeo med min liason Barbara, Elin och Fahad (från Ghana). Det var en väldigt häftig american experience kan jag säga!
1. Många många rednecks!
2. Cowboys
3. Rutiga flanell skjortor, boots och cowboy hat
4. Extremt stark sydstats dialekt
5. Tråkig clown med skämt för 60+ are, typ haha...
 
Det var väldigt häftigt att ha sett det hela, fast jag tycker inte rikigt om själva sporten. Tycker synd om djuren! Men det var coolt att ha vart med om och gav mig ju en chans att äta lite mer funnel cake! <3
 
 
Filmade lite också, tyvärr glömde jag kameran hemma så det är lite dålig kvalité! Men men. Först ut: 
The National Anthem innan det börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0