Hawaii Dag 8

Sista dagen i Paradiset!
 
Vaknade hyfsat tidigt och packade lite, åt sen frukost med Matilda, Sofia, Bruna, Marco och några till. Lite ledsam stämning:( sen gick vi upp till våra rum, packade det sista och gick ner till lobbyn för att säga hejdå och åka mt flygplatsen. USCH! Det är konstigt hur nära man kommer människor på en vecka! Sa hejdå till alla, till Matilda och Sofia som skulle åka senare! Som tur är hade jag Marco och Bruna med mig till flygplatsen. Jag och Bruna började gråta på bussen när den rullade iväg från hotellet och vi vinkade till alla. Typ alla grät! Vissa riktigt hysteriskt typ haha! 
 
Så det var deppig stämning och vi skulle alla till olika in-checknings diskar så det blev bara färre och färre på bussen! Sen var det min tur, kramade om alla och sa hejdå med klump i halsen! Sen gick vi in på flygplatsen hittade gaten och gick runt lite, köpte nån tidning och gick tillbaka för att äta nått! Och då träffade jag typ alla igen!! Lycka haha! Vi pratade ett tag och åt något, men sen blev det dags att splittras igen! Sa ännu en gång hejdå till alla. Sen var det dags att gå på planet och åka tillbaka till verkligheten. 
 
För att summera allt! Det här var typ den bästa veckan i mitt liv! Jag träffade så många underbara människor som jag verkligen hoppas att jag kommer ha kontakt ed hela mitt liv! Och vi planerar på att hälsa på varandra! Och tro mig så fort jag får chansen kommer jag och våldgästar er! 

Ni kanske tycker att det låter konstigt när jag säger hur nära man kommer dessa personer och gråter när man säger hejdå efter att ha kännt varandra i en vecka! Men då måste jag förklara för er att det är nått speciellt med utbytesstudenter. Det finns liksom ett band och man har otroligt lätt att lära känna dom för man går igenom samma saker och kan verkligen förstå hur de andra känner! Dessa människor betyder väldigt mycket för mig och kommer alltid förknippas med en underbar vecka! 
 
Veckan blev helt fantastisk och underbar because of the people. För vi hade inte jättebra väder, ganska dåligt snarare! Sen så hjälpte det ju att det var Hawaii, Heaven on Earth!
 
Jag är sååååå fruktansvärt glad att jag åkte på den här resan! Kommer komma ihåg den föralltid! Och det är ett så glatt minne!! Jag kan STARKT rekommendera er att åka på den och Belo USA, som vi åkte med var hur bra som helst med bra ledare och väldigt bra kvalité på precis allt! Det är dyrt, det är det, men värt vartända öre! Tror inte att det var någon som var besviken!
 
Vi har en grupp på facebook där vi skriver och postar bilder och videos och sånt! Och när vi hade lämnat Hawaii visade det sig att i princip alla hade Post-Hawaii Depression haha!!
 
TACK till ALLA som var en del av den här resan! Helt oförglömlig! LOVE Y'ALL!!!!

Här är en video som Lauri gjorde, och om någon såg att mitt namn inte var med i filmen, så var det för att de glömde mitt namn på vår t-shirt och ho tog namnen därifrån... Känner mig inte oälskad eller nått.... haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0