The Great Gatsby!

Så igår (torsdag) gick jag som vanligt till skolan, hade ett EOC i matte, vilket jag tror gick bättre än förväntat, vilket var en stor överraskning!
 
Efter skolan åkte jag och Kaitlyn till the movie theatre och köpte biljetter till premiären av The Great Gatsby! Efter det åkte vi till the mall för att köpa en födelsedags present till hennes pojkvän och sen gå runt och titta lite innan vi åkte till the dollar store för billigt bio-godis och sen till Kroger innan hon släppte av mig hemma.
 
Tog en ca 2 timmars nap, gjorde läxa och sen vid 9.30 hämtade Kaitlyn, Brittany och Devyn upp oss och åkte mot bion. Där mötte vi upp med Chasidy, Taylor, Micala och Nicole. 
Alla var otroligt excited för att se flmen, och kanske lite extra mycket bara för att just Leonardo DiCaprio var Gatsby himself! 
Filmen var bra! Fast vi alla var otroligt trötta när den var slut! kom inte hem förrens halv 2 och sen var det ju bara att lyckas ta sig till skolan! Men hade iaf en väldigt trevlig kväll, med väldigt roliga människor! Skulle ta ett gruppkort med alla efter, eftersom vi redan tagit platser när de kom, men när filmen var slut och alla hade slutat upp med en stor bulle mitt på huvudet och ringar under ögonen kände vi att vi kunde skippa det....
Men jag snodde några från insta!


Kaitlyn, jag, Brittany och Elian


Taylor, me, Micala, Brittany and Chasidy
 
 
För er som inte vet så är The Great Gatsby en bok som alla i high school måste läsa på engelskan, och vi håller på med just den här boken nu, och tittar på den gamla filmen, så det var kul att se den nya!
 
Vi såg några som gick all in för preimären också och hade klätt ut sig hahaha!
 
Vi alla var lika trötta i skolan idag haha! Men det var värt det, hade en väldigt rolig kväll! Och den hr veckan har lektionerna varit väldigt chill, förutom EOC testerna såklart! Men annars bara film och sånt! Och jag har äntligen fått reda på wifi koden till skolans wifi! Synd bara att det hände när det är 6 skoldagar kvar. Hade haft mer nytta av det för några månader sen, men men, man ska väl vara glad för det lilla! Men kan ni fatta att jag bara har 6 skoldagar kvar till sommarlov???? Jag kan verkligen inte det!! Och snart bär det av hemmåt! Vet inte hur jag ska kunna förklara känslan för er! Tror man måste vara med om det själv! Det är oerhört svårt dock!
bild på mig och elian från 3rd period idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0