Weekend

Hej på er!
 
Tänkte snabbt sammanfatta min helg!
 
Lördag började med lite barnvakt åt Kenzie, sen ett besök till en cupcakery med mom och Kenz och sen vidare till Chipotle för lunch! Sjukt gott ju! Det är en mexican restaurant som precis har öppnat! Heavenly!
Sen åkte vi en sväng till Kentucky och en Amish-store och köpte ägg och lite smått och gott. Sen bar det av hemmåt. Dad hade kommit hem efter att ha plockat upp Jessica från college, så nu är hon hemma igen! Kul!!
Tog en nap med Kenzie, har börjat uppskatta eftermiddags naps väldigt mycket! Sen på kvällen åkte jag Jess och Kenz för att äta middag. Blev Chipotle igen, inte mitt beslut dock, men jag klagade verkligen inte. Bara glad att det inte var samma människor som jobbade!
Sen åkte vi till the mall och letade lite mors-dags presenter. Och hittade även lite grann till oss själva hehe...
 
Idag har vi "firat" mom, eftersom det är mors-dag här! Vi hjälpte till och plantera the garden, åkte och köpte plantor och höll på att fixa. Jag och Jess var tvugna att hälla på nån fisk-sak på plantorna och mina händer luktar fortfarande, efter att ha skrubbat dem ca 100 gånger, rutten fisk. Mys.
 
Men vi blev klara och fick sedan dad att städa poolen, genom att lyfta bort cement-saker. Vet inte om han förväntade sig att vi faktisk skulle göra det, men han fick hålla upp sin del av dealen haha ;) Så nu är det fritt fram att bada! Det är ca 22 grader i poolen just nu, men bara 60 i luften, fast på tisdag ska det bli upp emot 82! Så det blir nogg ett dopp då!
 
Har också skypat med Hedvig idag, roligaste samtalet på länge haha! Och just det, har nog inte riktigt uppdaterat er på vad som händer i framtiden. Men jag går sista veckan i skolan den här kommande veckan! Sen är det sommarlov, med undantag för nån final exam på måndagen! Men kan ni fatta hur snabbt tiden gått! Sen nu på lördag kommer Elin (utbytesstudent i min värdfamilj för två år sen, från Norge) och hälsar på! Ska bli jättekul att träffa henne! Sen bär det av mot Texas för den 25e Maj ska vi på bröllop där!
 
Sen 1 juni är det dags för ett pre-departure läger med AFS!! HJÄLP!!!! och den 7 juni åker vi mot FLORIDA!!!!! :D:D:D Ska vara där i en vecka. Just det, har kanske inte sagt det här heller, med Hedvig ska också följa med, yey! 
Sen på vägen hem från Tampa, där vi ska vara, ska vi kanske stanna till i Panama City! Hur kul är inte det! Är sååå excited för allt det här, men jag får panik också! Vill inte tänka på att mitt år här nästan är slut!! Det går inte att beskriva känslorna!
 
Nu är det dags att sova, så godnatt på er allihopa! Eller godmorgon kanske man ska säga till er på andra sidan jordklotet, med en tidsskillnad som gör allt så mycket svårare! Ha en underbar måndag (Y)
Happy Mother's Day to the best hostmom in the world!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att Hedvig fick följa med er!!

Svar: ja verkligen!!
Lovisa

2013-05-16 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0