Plugg, plugg, plugg

Hej hej!
Klockan är 9.10 PM här och jag önskar jag bara kunde gå och lägga mig, men jag måste nog plugga lite till...
Jag vaknade runt 10 idag och började plugga US history klockan 10.30! Satt inne i mitt rum med lösgodis, marabou och vatten, och jag pluggade verkligen, fy satan vilken tid det tog! Jag höll på i 7 timmar, non-stop pluggande. Och nu tänker ni att det inte var riktigt non-stop men jo det var det verkligen, gick inte in på facebook, eller andra sidor, gick på toa och värmde en pizza slice till lunch som jag åt medans jag fortsatte! Är inte det ganska duktigt ändå, att sitta i 7 timmar med urtråkig us history! 
Sen när jag äntligen var klar så gick jag ut till de andra haha, körde dansspel, vi har köpt ett nytt till Kenzie eftersom det vi spelar är lite för avancerat, så det här är ett disney dansspel, med disneysånger, jättekul faktiskt haha! Sen åt vi middag och jag blev tillsagd att det kanske var en bra idé att ta en ducsh haha, och ja det kanske det var efter en timmes dansande;) 
Så jag tog ett långt bad och ställde datorn bredvid badkaret och utnyttjade netflix och tittade på ett avsnitt av desperate housewives:) Och nu ska jag alltså då fortsätta plugga lite mer, imorgon väntas us history exam, english exam och culinary arts exam, yey.....
 
Sen tisdag har jag bara ett, och det är choir exam, och sen onsdag har jag, algebra II exam och web design exam , så om jag inte missar nått så har jag jullov på torsdag! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat! Lycka till nu med alla prov i veckan kram

2012-12-17 @ 09:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0