Okej dålig uppdatering var det här....

Det här skulle ha uppdaterats igår, men av någon anledning fungerade inte vårat internet alls!

Okej vad har hänt sen sist... Jag har varit urusuel bloggare, men nu får ni massa bilder, så hoppas det kompenserar det hela!
 
Förra torsdagen hade vi en konsert med andra skolor på West Creek High. Det gick väl... äh... sådär...
Jag menar det var väl inte precis jättebra men vi var väl inte helt värdelösa heller. Men ni fryxare hade nog skrattat... Jag har väl inte så mycket att säga om det really... OK
Efter det åkte jag snabbt som attan mot Clarksville High där Henry County och CHS spelade finalen av vår soccer tournament. Efter matchen så skulle jag och tre andra i mitt lag få ett pris:) Det var roligt och medaljen tar jag med mig som ett roligt minne av fotbollen!

Analena, jag, Adri och Payton


På fredagen var jag, elian, mom och dad på en konsert i Nashville:) Men först åt vi på en smarrig restaurang, kinesiskt blev det! Men det var iaf en country consert så det var kul! Rascal Flatts & Little Big Town var det om spelade, och två andra band, men de minns jag inte namnet på... Men de som jag skrev är stora här!:)  Även om jag inte kände igen många av låtarna;) Förutom Lady Gaga då ;)




På lördag kväll var det AFS halloween party så vi åkte till nashville för det, alltså det var sådär.. Inte mycket folk men det var iaf kul att prata med de andra utbytesstudenterna och sjunga karaoke! Och vi bestämde att vi ska gå till ett haunted house om två veckor, det ska bli kul, eller läskigt snarare....




Söndagen minns jag inte så mycket av... Måste bli bättre på att skriva direkt! Jag får återkomma om jag kommer på nått, men jag antar att jag gjorde min us history.. och jag har skypat mycket med hedvig på senaste tiden, men det är bara kul!

Men va dum jag är!! Jag vet ju visst vad vi gjorde i söndags! Vi var ju på picknick! Det var huur mysigt som helst och det var super varmt och skönt ute, ca 25 grader:D


Så jag gjorde lite läxa på söndag morgon och sen sprang jag 3 miles och sen åkte vi till en vingård utanför nashville och hade en picknik! En jättebra söndag helt enkelt!! Sen satt vi ju ganska länge med läxan när vi kom hem... det här med planering och prioritering är väl inte min starka sida hehe....

Igår började skolan igen och det med att vi var tvugna att göra ett projekt i us historyn tills idag, vi satt väl i sisådär 5 timmar med det... 

Och idag har jag bara slappat efter skolan, och lekt med Kenzie såklart! Och tittat på massa filmklipp från min dator! Hahah gud vad jag skrattar! Har några favoriter!
Maja din dans i Idre till "baby got back" hahahaha :'D
Edvin och Elin, våra fina tjockisskämt på öland hahah!!
Och Lousie och Agnes på spanskan, kollade igenom våra försök till den där restaurang scenen.. Alltså haha va dåliga vi var! har över 20 filmer från det!

Bara väldigt roligt att titta igenom allt, det får mig inte att längta hem och vilja gråta om ni tror det! Bara att inse hur glad jag är att jag vet att jag har er där hemma och att jag får möjligheten att vara här och uppleva och träffa så många nya underbara människor på samma gång! 

Nog med sentimentalt snack, ni ska få se lite finfina bilder på min finfina amerikanska familj!


hahaha Riese som en förvuxen chiuaua! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

GROTESKT!!!

Svar: vad är groteskt? :)
Lovisa

2012-10-25 @ 12:07:42
Postat av: Mormor

Är det här som kallas fulsnygg
jag undrar om vanliga spegeln ljuger
Kram

Svar: Haha ja det skulle man väl kunna säga ;) kram!
Lovisa

2012-10-29 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0