Såå sjukt trött!!

Okej det får bli ett väldigt snabbt inlägg! Klockan är halv 12 på natten här, sitter med läxor, men jag är för trött. så ska gå och lägga mig! Kom hem från fotbollsmatchen halv 10! Vi förlorade dessvärre... 3-0. Men Murray som vi mötte är sjunde bästa laget i hela Kentucky! Så det är ett bra lag!
 
Imorgon är det fotbollscup till lördag, så jag ska gå tidigare från skolan, yey!! Men vet inte hur mycket jag orkar... är fortfarande förkyld! Men jag spelade 40 minuter i första halvlek idag och 20 i andra alltså 60 av 80 minuter! Kan ju dock bero på att vi inte hade några avbytare...  men iaf...
 
Så nu har ni en uppdatering!! '
 
Puss o kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till imorgon, men om du är sjuk tycker jag inte att du ska spela! Puss

Svar: Tack säger jag nu:) vi kom etta eller tvåa, beror på hur det gick i de andra matcherna... men det vet jag inte än. Jo men det går inte riktigt, här spelar man iaf! Vi hade en avbytare under hela helgen... 5 matcher på 4 dagar, behöver jag säga att jag är helt slut??;) puss
Lovisa

2012-09-14 @ 21:05:31
Postat av: Lina Carlsson

Hej! Sjukt roligt att läsa, jag fegade ur ett år som utbytesstudent och hoppas på att våga åka som au pair i Australien efter studenten istället! Som föredetta fotbollsspelare kan jag inte låta bli att fråga lite om fotbollsdetaljer!
1. Vilken position spelar du?
2. Hur mycket skiljer den svenska och amerikanska fotbollen sig åt? Alltså både spelsystem och spelstil. Har nämligen för mig (har spelat mot amerikanska lag) att det inte är lika mycket närkontakt, stämmer det?
3. Hur jobbigt är det med "fotbollsspråket", termer och så? Och skiljer träningarna/övningarna mycket från de i Sverige?
4. Slutligen, hur är nivån på laget och dina lagkompisar om du jämför med Sverige?

Hoppas du svarar snart!

Svar: Hej, jag har svarat på din kommentar i ett inlägg:)
Lovisa

2012-09-17 @ 21:25:17
URL: http://terranivium.blogg.se/
Postat av: Angelica Svensson

Hej! Jag har några frågor som det skulle vara så underbart om du svarade på, jag funderar på ett år som utbytesstudent 2013/14 och undrar följande;
1. Vilka åker du med? Alltså vilket 'företag', STS, AFS osv?
2. Är det mycket jobbigare i skolan där än här hemma i Sverige?
3. Tycker du det är jobbigt att ta studenten ett år senare än dina jämn åriga?
Hoppas du får en fortsatt trevlig vistelse i USA, och att homecoming går bra! ;-)

Svar: Hej jag har svarat på din kommentar i ett inlägg:)
Lovisa

2012-09-18 @ 17:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0