Lite funderingar...

Hej igen och förlåt för att jag är en dålig bloggare.
 
Jag har lite att ta igen, men det får helt enkelt bli imorgon!
Men för att återfå (är det ens ett ord?) eran trust så får ni se en lista med lite topics!
 
  • Cross fit & Mall - Lördag
  • Chill och Circus - Söndag
  • Veckans låt (eller ja det blir ju förra veckan)
  • Lite om winter fest som är på lördag!
Låter det bra?
 
Är det något ni vill veta? Om skillnader och likheter, kulturkrockar eller skolan eller vad som helst! Säg till så kan jag se vad jag kan göra! Kanske ska ha en omröstning på klänningar inför winter fest?
 
Men som sagt mer imorgon!
 
Idag har jag bara varit i skolan, checkade av 3 prov, och ett till imorgon! Fick tillbaka mitt mattetest idag också, oops! F... Och jag som tyckte det gick så bra, så det bevisar ju bara hur bra intuition jag har gällande prov. Men men, det var ju bara ett, eller ja jag failade förmodligen det jag tog idag också...
 
Och jag känner hur min hjärnkapacitet sakta förtvinar. Alltså bara det att jag inte ens vet om förtvinar är ett ord! Är det? Min svenska börjar helt ärligt köra i botten! Det kanske ni har märkt. Blir ju ständig svengelska och jag skojar inte när jag säger att jag numer måste använda google translate fast åt andra hållet. sjukt. Som sagt känner hur hjärncellerna evakuerar en efter en, dag efter dag! Min high level thinking består nu mer av att skriva en uppsats, ett stycke, och dessutom tycker jag att det känns lite jobbigt jämfört med bubble sheets med multiple choices och sant eller falskt, eller matching. Börjar ju känna lite oro för att komma tillbaka till tvåan, där skolan faktiskt kräver någonting av dig, lite sådär nyanserat...
 
Ja det var väl dagens mest välutbildade tankegång. (och än en gång satt jag nu ihop en mening på svenska som förmodligen är lika obegriplig och dålig som den låter)
 
Får nog anamma smeknamnet jag fick av min US Govt. lärare. "BLONDIE"
 
Godnatt Amerika,
Godmorgon Sverige, hoppas eran dag blir underbar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0