It's not a good bye! It's "I see you"

Hej alla glada! (Försöker desperat komma på hur jag ska säga hej utan att det blir samma varje gång...)
 
Har faktiskt ganska mycket att skriva idag så delar förmodligen upp det i flera inlägg, för enkelhetens skull!
 
Igår hade jag avskedsmiddag för mina fina vänner i klassen! Har jag sagt hur bra dom är någon gång? Jag vet inte, men nu vet ni det iaf! Så glad att jag har dom! Och kommer sakna er hur mycket som helst!
 
Behöver kanske inte gå in så mycket på kvällen i sig, vi grillade, badade, pratade och hade det mysigt! Tyvärr så är jag väl inte den bästa med kameran när jag egentligen borde ta bilder... Så har tyvärr inget...
 
Jobbigt att säga hejdå, och lite tårar blev det allt!
Men fortfarande så känns det så overkligt! Som att man lever i en dröm!Nu är det bara 6 dagar kvar och jag håller på för fullt med förberedelser, packning, inslagning av paket och massa avsked! Jag kommer ihåg när jag läste just den här delen i de miljontals bloggar jag läst. När det var de förra utbytesstudenterna som skulle iväg, nu är det min tur! Och jag är lite rädd att jag inte ska riktigt vakna upp ur den här drömmen, som känns så overklig! 
 
Fick så söta presenter igår också! Ni ska veta att det var svårt att hålla tårarna borta! Tack så jättemycket, uppskattade det verkligen och självklart har allt en given plats i min resväska. Allt förutom din present Louise, den ligger redan i magen! 
 
dessa go'bitar fick inte se USA inte;)
 
Annars idag har jag varit nere på stan och blivit intervjuad för radion, som jag tror jag nämnde för nån dag sen:) Det kommer sändas någon gång nästa vecka, och jag vet att jag har lovat att säga när, så så fort jag får veta lägger jag upp det här:)
 
Köpte även presentpapper och sånt och började slå in alla presenter, temat är såklart gult och blått! Jag märker redan hur patriotisk jag har blivit haha!!
 
Nu tänkte jag sätta punkt för det här inlägget och skriva ett nytt med packningslistan! Och ytterligare ett med mitt såkallade schema...
 
Men åter igen tack så jättemycket för igår tjejer! Det betydde mycket för mig, det ska ni veta!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0