Packning och sånt!

Hej på er! 
Håller nu på att packa ihop alla saker i mitt rum! Nästan ett helt liv ska ner i flyttkartonger, så det tar ju lite tid... Sen ska jag börja packa ner saker i resväskan också! Betydligt mycket svårare att få ner ett liv i en resväska, så flyttkartongerna får väl ta resten...
Men jag har tänkt på det där, att det är svårt att packa ner sitt liv i en resväska och ja det är jävligt svårt, för livet är väl inte något man bara kan packa ner sådär. Det är ju inte kläderna och alla saker som är livet (fast nja ibland känns det som det) Men du skulle ju faktiskt lika gärna kunna gå naken, du lever ju ändå, sen är det ju betydligt varmare att leva med kläderna på.... Förstår ni vart jag vill komma? Det är inte föremålen som jag tar med mig, eller inte tar med mig som kommer prägla mitt år i usa, det är det mentala som jag väljer att packa med mig som kommer göra det! 
Men jag ska ju inte ljuga, det är faktiskt inte det enklaste det här med packningen, och det känns som att man faktiskt ska packa ner sitt liv, men det är väl det man får försöka att tänka att man inte gör! 
 
Lite funderingar jag hade angående packningen bara! Sen om jag väljer att tänka på det jag sagt eller panikar totalt (förmodligen det sista) får vi väl se....
 
Vet inte om jag ska lägga ut min packningslista här eller inte. Är det någon som vill se den får ni säga till:)
 
Och igår så hade jag avskedsmiddag för fina vänner! Tack så mycket för allt! Kommer verkligen sakna er!
Men nu ska jag återgå till packningen! 
 
PS! Kul att läsarantalet bara ökar o ökar! Blir roligare att skriva då:)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta

hej älskar din blogg och du verkar ha en gätte bra attityd! :D Men jag skulle gärna vilja se din packlista :)

2012-08-01 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0