Sista inlägget i Sverige!

Ja nu skriver jag det här inlägget som alla utbytesstudenter längtar till men samtidigt fasar!!
(Fast det kan bli ett till "sista inlägget i sverige"-inlägg, vi får se! Men om inte så är ju det här det sista...) 

Tiden har gått så snabbt sen jag bestämde mig för att åka! Och visst blev man varnad att tiden skulle gå snabbt när man klagade över att det var hela 8 månader kvar! Aldrig hade jag kunnat i min vildaste fantasi trott att det skulle gå så här snabbt!!! 
 
Klockan 3.30 åker jag mot arlanda och klockan 6.50 lyfter flyget mot äventyret! Och visst är jag taggad!!! Ojojoj!! Ni anar inte hur mycket jag ser fram emot det här!! 
 
Har de senaste dagarna levt som i en liten bubbla, undermedvetet stängt ute alla känslor! Har sagt hejdå till familj, släkt och underbara vänner och inte fällt en tår! Idag slog verkligheten tillbaka! Grät minst en liter för var och en av er! Och det känns tungt att behöva lämna er alla! Men jag kommer tillbaka med så mycket mer och upplevelser jag aldrig skulle fått om jag inte tagit den här chansen! Det här är mitt år och jag planerar att leva det fullt ut!! Jag ska bli en rikigt go amerikan!! 

Jag vet inte hur mycket mer jag har att skriva! Men om ni vill ha en bild i huvudet innan ni somnar kan ni försöka se mig framför er! En rödgråten, trött o nervös tjej som försöker sova! Men samtidigt så otroligt lycklig och glad! Men vet ni hur svårt det är att sova om man vet att det bara är några timmar kvar tills man ska börja ett helt nytt liv! Kan säga såhär, det går inte!!

Nu ska jag dock göra ett försök till!!

Så till familj, släkt och vänner! Jag älskar er och vi hörs på fejjan, skype, instagram och allt vad det heter!! Jag föräntar mig många kommentarer och ska försöka uppdatera så mycket jag kan!!
Och till alla andra läsare! Jättekul att ni har hittat till min blogg, och hoppas att ni tycker om den! Uppskattar verkligen varenda liten kommentar och fråga och är det nått är det bara att säga till! 

Och det är fritt fram att följa min blogg med bloglovin under året. Klicka bara på bilden under och gör som man ska, det kostar nada, så det är bra!


Men nu är det inte långt kvar inte! Allt är färdigackat och står redo, den enda som måste bli redo är jag! Och om sisådär 3 timmar är jag det!!
Vet inte hur mycket tillgång till facebook och sånt jag kommer ha, så bloggen är nog det enklaste sättet för er som är intresserade av mitt år i staterna!! Uppdaterar så fort jag får möjlighet!

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Åååh får rysningar haha!
Ska bli kul att få följa dig via bloggen,åh!
(Mycket bilder tack!! haha ;)

Svar: Haha ska försöka uppdatera bloggen så ofta jag kan:) och har just nu ingen kamera.. kanske borde införskaffa mig en... ;)
Lovisa

2012-08-09 @ 01:07:07
Postat av: Julia Runeson

Haha en nyfiken tjej googlade visst fram din blogg även om du sa att den skulle komma upp på facebook... Hur som helst håller jag alla tummar och tår jag har för dig just nu (även om jag vet att det inte behövs, du kommer klara det här galant!). Ha det så himla bra nu Lovisa! YOLO som man säger! Vi kommer sakna dig <3

Svar: Haha det är bra Julia;) tack så mycket! Har hunnit landa nu och allt känns jättebra! vi hörs, ska försöka uppdatera bloggen så mycket jag kan! Saknar er också!<3
Lovisa

2012-08-09 @ 01:19:04
Postat av: Nelly

Vad heter du på instagram? :)
Jag själv måste vänta ca två och ett halvt år till innan jag ska iväg, är så avundsjuk på dig! Men hoppas du får ett toppen bra och roligt år i USA :)

Svar: hej! @odenlovisa heter jag på instagram:) 2 år kan kännas mycket nu, men tro mig, tiden kommer gå hur snabbt som helst, helt sjukt! Så även om det känns mycket nu, ta vara på tiden och jag lovar, det går snabbare än du kan föreställa dig! Tack så jättemycket!:)
Lovisa

2012-08-09 @ 01:31:33
Postat av: elin

Ha det så bra och roligt, låter riktigt spännande :)

Svar: Tack Elin! :)
Lovisa

2012-08-09 @ 10:21:59
Postat av: tova

åh är så avundsjuk på dig! jag själv ska åka nästa år så ja, det är bara 12 månader kvar :( hoppas resan går bra!:)

Svar: som jag svarade en annan tjej, tiden går sååå snabbt! Du anar inte! om 12 månader kommer du stå och gråta på arlanda och undra vart 17 tiden tog vägen! Så njut av tiden i Sverige, det är snart din tur :) haha är ju lite seg på att svara så du har säkert redan sett att rean gick allt annat än bra, men jag överlevde ju det också ;)
Lovisa

2012-08-09 @ 12:50:45
URL: http://tovasbakblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0