10

Ja, nu kan man även räkna ner utan att använda tårna! Har faktiskt börjat bli nervös nu haha! 10 dagar idag och 9 om en halvtimme!
Imorgon blir det avskedsmiddag nummer 1! Å ena sidan ska det bli kul att se alla, å andra sidan kommer det bli väldigt jobbigt att säga hejdå till dom!
 
Men det är väl något man inte kommer undan! På torsdag väntar avskedsmiddag nummer 2, för tjejorna i klassen! Samma där! Kul att ses, hemskt att säga hejdå! Och sen på fredagen blir det släktmiddag och mer hejdån!
På lördagen så ska vi ha lite fika för några grannar, fler.... hejdån såklart!
Och på söndagen ska jag träffa Alice, ytterligare ett svårt hejdå!
Söndagen är även sista arbetsdagen, så....måste jag ens skriva det?
Måndag är det dags för sista fotbollsträningen... Ja ni förstår
Och tisdag blir det förmodligen besök av Elin och Ida och hoppas även att Ellen med familj ska titta förbi! (Vet att ni läser det här, så ni måste komma!!!)
Och sen har vi då onsdag, hoppas kunna träffa några fler innan det är dags! Kvalitétstid med familjen blir det såklart!! 
Och sen onsdag natt/ torsdag morgon bär det av mot Arlanda och 6.50 lyfter planet!!!!
 
Som ni ser kommer mina kommande dagar bli ett enda gråtkalas! Vattenfast mascara och näsdukar kommer ligga varmt om hjärtat ett tag framöver tror jag...
 
Tänkte att jag ska skriva ihop ett schema på sista veckan som ni kan få se sen! 
 
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0