SOMMARLOV!!!

SÅÅ HIMLA HÄRLIGT & LITE KNÄPPT!

Grät faktiskt inte heller, trodde verkligen att jag skulle göra det och visst var det nära till tårarna men jag grät aldrig. Det kändes inte som en riktigt avslutning och det var inte så sorgligt, men det kommer bli jobbigt att säga hejdå till alla i klassen sen, och tror det var därför jag lyckades att inte gråta idag. Vi har ju ett helt sommarlov kvar tillsammans!!!
¨
Köpte även godis idag! Har inte ätit godis på mer än ett halvår! Så det var helt fantastiskt!! Köpte godis för ett helt år tror jag, även om jag mycket väl är medveten om att jag ikväll kommer att sitta och käka upp dem sista godisbitarna som skramlar i botten av påsen, även om det sutade vara gott för sisådär ett halvt kilo sen...
¨
Vad mer skulle jasg skriva!?
¨
Just det! är klar med visumansökan och har bokat tid till ambassaden i stockholm:) Så den 9 juli har jag min tid! Så om det är någon som ska dit då, hör av er!:)
¨

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fixat di länk nu, och vilken orginisation åker du med ??? :))

2012-06-07 @ 21:12:21
URL: http://alexandrafredblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0