One more thing!

Just det skulle säga att jag kom på att jag inte vet om ni ser när jag svarar på era kommentarer! Vissa har varken e-post eller blogg inskrivet så då vet jag inte om ni ser att jag svarat! För vissa kommentarer skriver jag inte ut som ett inlägg! Men om ni har skrivit nån kommentar så kan ni gå in och titta på den och under står ett svar! Hoppas iaf att ni på nått sätt har läst mina svar iaf!

Det var bara det!

Ska snart åka mot the mall och se på bio med Elian, Margherita och Sebastian! Men först ska jag äta en döläcker brownie-thingie!! Alltså den är såååå god!! 

Kommentarer
Postat av: Lillhagamamma

Man får ett mail att du svarat. Även om man försöker vara anonym så listar du ut vem man är! :) jättehärliga bilder i förra inlägget! //Eva

Svar: Haha vilken tur!:D Tack så mycket! :)
Lovisa

2012-10-11 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0