Pep rally

Här är lite bilder från pep rallyt idag! Det var häftigt! Innan det var det homecoming paraden och så fick vi se alla som var nominerade till homecoming queen osv..
 
Den här dagen var lite bättre.. Men det är fortfarande tufft. Man känner sig så vilsen och helt felplacerad! Man passar inte rikigt in på nå vis! Imorgon är det homecoming dance.. Ni tror särkert att jag är astaggad och så vidare.. Och innan jag åkte till USA så var jag astaggad på homecoming! Trodde det skulle bli sjukt kul! Men så blev det ju inte rikigt... Men det är ingen idé att sura över det... Det blev bara inte rikigt som jag trodde..

Men jag gör det bästa av situationen, det är ovasett en rikigt häftig upplevelse!!
Stay positive! 


the dance team! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag känner igen mig precis! Häromdagen hade jag en jättedålig (jobbig) skoldag men idag hade jag troligtvis min bästa. Man anar inte hur snabbt allt faktiskt kan förändras! :) Och bara att veta att du inte är ensam om att känna sådär hjälper också, we can do this, allt kommer blir bättre snart ska du se, för det kan bara gå uppåt, right? ;)

Svar: Ja det är verkligen en berg och dalbana! Jag hoppas att det förändras snart iaf... :) Ja det hjälper verkligen, känner sig mindre mobbad då;) Ja du har nog rätt! Och självklart can we do this:D
Lovisa

2012-09-21 @ 05:22:55
URL: http://biesertontherun.blogg.se
Postat av: Din syster Maja

hej på dig! <3
har du varit på homecoming dansen?
och är dem i cheerleadingen bra? <3
jag ska heja på rodrees imorgon så du vet kanske får åka motorcykel haha <3
hoppas du har det bra ändå. och du kommer klara digi Usa, puss ha det bra/ maja

Svar: har svarat på den här kommentaren i ett inlägg:)
Lovisa

2012-09-21 @ 15:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0