My Life In Instagram Pics!

Hej på er! Ska snart uppdatera mer om dagarna när min familj var här! Men för att inte halka efter så mycket så tar jag det mest aktuella nu! Helgen var underbar, och det tack vare vädret!! Helt underbart väder här nu! Idag var det 25-26 grader ute och sol! Och som svennen man är så utnyttjar ju man varenda liten soltråle till fullo!

Fredagkväll - underbart väder och perfekt för en springtur! Jag var riktigt duktig och sprang 5 km på ca 30 minuter, vilket är fantastisk för en lat utbytesstudent, som btw haar slutat i tennis! Blev ingen Björn Borg av mig tyvärr.... Men iaf, de senaste gångerna jag har försökt ge mig på en springtur har det alltid slutat med en promenad, så jag är glad att jag lyckades kämpa mig igenom min lilla runda (från helvet, alltså en raksträcka på mer än 2 km tror jag! Den är ju lagom kul, och sen avslutas det med några backar som känns som väggen när man sprungit 3 km redan! 

I lördags var det också underbart väder! Gick upp klockan 10.30 och gick direkt till altanen och solade och läste the notebook i några timmar! Var dock för lat för att gå upp och sätta på mig solkräm när det började brännas lite, så jag var ju som en tomat! På eftermiddagen så åkte vi till en promenadsträcka nånstans på andra sidan stan och promenerade, var väldigt fint! Men brännan känns fortfarande kan jag säga! Och due to brännan då så spenderade jag söndagen med att uppdatera bloggen och ta det lite lungt med solandet!
 
Idag var det dags för skola igen, dagen gick faktiskt ganska snabbt! och när jag kom hem så utnyttjade jag solen igen och solade i några timmar, denna gång ryggen då framsidan fortfarande är lite öm.....
 
Imorgon ska det till och med vara ännu bättre väder! Sol och ca 80 F vilket är ungefär 27 grader! Inte helt fel kan jag säga! Högsommar för en svensk ju!
 

Fredag efter min springtur!

På promenix på lördagen!
*
Idag efter skolan!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Att du aldrig lär dig....... Efter missen på Kanarieöarna förra året,borde du veta bättre !
NY bjöd också på värme igår, vi joggade i central park.

2013-04-09 @ 10:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0