GOTT NYTT ÅR!

 HAPPY NEW YEAR!
Idag, eller ja igår blir det ju.. förra året, så började jag dagen med att skypa med mina fina kompisar från Svearike! Var med på ett hörn under hela middagen haha! Gud vad saknaden kan vara stor ibland, skypade i 4 timmar och grät lite grann och skrattade! Men det var skönt att få prata med dem igen! Love u girls! 
 
Sen hjälpte jag till att göra en cheese cake, hehe mixa en färdig påse med mjölk och in i kylen! 
Gjorde mig i ordning, åkte hem till Bob och Leah och åt middag, dansade (standard har det blivit) tittade på live sändningarna från New York, Times Square och gosade med Chopper (en liten vovsing) och såg nedräkningen och sånt!
 
Nyårsafton var väldigt väldigt annorlunda mot hemma, inga raketer å fyverkerier inte.. Hoppas ni hade jäkligt kul iaf! Och hoppas ni får bästa året so far! Nytt år, nya möjlgheter (i år igen)
 
Ska försöka fixa ihop nånting om året som varit, kommer förmodligen upp på bloggen de närmsta dagarna!
 
Puss och kram!
 

Kommentarer
Postat av: Liza

love u!! :*

2013-01-01 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0