So shame on me now....

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen, urusel skulle man ju kanske kunna säga.. Jag har nu varit på Hawaii, mitt livs bästa vecka! Jag har sååå mycket att berätta från det! Men nu är klockan 12 och det är dags att sova! Jag ska försöka uppdatera imorgon! men jag drunknar just nu i läxor eftersom jag missade och måste jobba ikapp en hel vecka! Lyckligtvis så har vi springbreak nästa vecka! Så om inte det blivit ett inlägg innan dess kan jag lova er ett då! med massa bilder!  Och det är kanske en bra tid för lite skype samtal! inser nu att det är väldigt längesen jag pratade med er där hemma, vissa ungefär 7 månader! Galet va snabbt tiden rinner iväg hörrni! 97 dagar så är jag hemma igen! Vet inte om jag ska skratta eller gråta! Kommer definitivt vara den mest känsloladdade och konstigaste situationen i mitt liv! Vill hem och träffa alla saknade igen men vill ju samtidigt stanna här! 

Men håll ut beloved! inlägg kommer
XOXO 
 

smakprov på vad jag har att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi ser ju gärna att du kommer hem om 97 dagar! Puss

Svar: haha jag förstår det! ;) och jag skulle ju gärna se att ni kommer och hälsar på mig först ;)
Lovisa

2013-03-21 @ 16:36:48
Postat av: Mormor

Välkommen hem om 94 dagar
Kram

Svar: Tackar tackar! Kram!
Lovisa

2013-03-24 @ 11:59:35
Postat av: Liza

Hur länge ska vi hålla ut!?!? Vill veta vad kul du har varit med om på Hawaii :D :D!<3

Svar: håller på att skriva just nu faktiskt! :D<3
Lovisa

2013-03-25 @ 19:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0