USA, en overklig dröm??

14:e idag och vaknade som en zombie efter att ha pluggat typ hela natten. Kom inte hem från skolan förrens kl halv 6. Kände mig superduktig och stannade på extramatte inför provet imorgon! När jag kom hem hade mamma bakat saffransskorpor, hur goda som helst!! Räddade min kväll! Receptet finns här.
Imorgon blir det mer extramatte innan provet och efter skolan ska jag äntligen få klippa mig! Nu ska jag bara skriva klart ett arbete och sen tänkte jag gå och somna i soffan framför tvn.

Pratade om USA idag på lunchen, och jag kan fortfarande inte riktigt fatta att jag ska åka. Det är helt overkligt! Kommer väl inte förstå det förrens jag sitter på flygplanet! Den här tiden nästa år är jag i USA!! Sjukt. Mindre än ett år kvar!


Passar på att säga grattis till min fina syster här också som fyller 12 idag! Puss på dig!




Kommentarer
Postat av: Alexandra

har fixat länken nu ! ;)

2011-12-14 @ 20:14:32
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0