Jullov!!

Äntligen äntligen jullov! Ska bli underbart skönt och nu hinner jag tänka igenom regionsvalet också:) Har haft avslutning idag. Måste säga att jag blev lite imponerad. Till lunch fick vi fläskfilé med rödvinssås och nån potatis grej och efterrätt fick vi också. Typ kladdkaka med hallonsorbet och vit chokladmousse! Yummi! Efter det gick jag och några till och fikade och invigde jullovet, supermysigt:) och jag köpte klart de sista julklapparna! ska bara köpa nått litet till så att jag känner mig helt nöjd! Imorgon förmiddag ska jag jobba på hemköp med fotbollen och på eftermiddagen och på fredag ska jag jobba lite mera, fast på runes! Vad gör man inte för att få ihop lite pengar... Kan skriva ett inlägg om min pengakris senare;) Men nu ska jag njuta av ledigheten!




Mys café!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Utbytesstudent USA 12/13

Sv: Ett annat tips är att skriva upp stater som du är intresserad och INTE intresserad av (utan att kolla vilken flygplats de tillhör) Och sen se vilken flygplats som majoriteten av de "positiva" staterna tillhör. Du kan ju också skriva upp för och nackdelar med varje del. Kanske kolla upp klimatet och andra saker du tycker är viktigt. haha hoppas att jag inte gjorde det så krångligt för dig nu! När måste du bestämma dig? :)

2011-12-21 @ 22:35:06
URL: http://breakawayusa.blogg.se/
Postat av: Emelie - Utbytesstudent USA 12/13

SV: A det är klart att man vill ha det färdigt så fort som möjligt :) Men hör av dig om du vill ha hjälp med något!!

2011-12-21 @ 23:00:41
URL: http://breakawayusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej! Det kan vi absolut göra! :-)

2011-12-22 @ 00:32:32
URL: http://solito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0