Utbytesmania

Som vanligt så händer det inte mycket på utbytesfronten. Mailat Johan på AFS men han är ledig till den 2 januari så innan det lär jag inte få veta mer:(
Lider förresten av utbytesmania just nu, så istället för att göra nått vettigt sitter jag och kollar igenom allt möjligt och läser massa bloggar. Men man måste ju få ha såna här dar också. Btw så är det ju ganska värdelöst väder ute... Vart fan är vintern??

Tänker på utbytesåret varje dag, men jag kan fortfarande inte fatta att det är sant... Intalar mig varje dag att  det faktiskt är jag som ska åka, ingen annan. Men det är för otroligt. 
Försöker också att, redan nu, vara öppen för allt och inte ha förhoppningar,men det är svårt, man vill ju få ett perfekt år!
Nu ska jag måla min kopp som jag fick i julklappsleken och sen blir det film och mer utbytesgrejer. En riktig "göra ingenting dag" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0