Jag!

Jag tänkte att jag skulle berätta lite mer om mig i det här inlägget.
Jag heter som sagt Lovisa och är född den 9 oktober 1995. Jag bor med min mamma, pappa och två systrar och vi har en underbar liten hund och en helgalen undulat. Jag bor i Västerås och har alltid gjort det, det är en av anledningarna till varför jag har valt att åka som utbytesstudent till USA i ett år.
På fritiden spelar jag fotboll och bandy,  jag tränar alltså ganska mycket. När jag inte gör det så träffar jag mina kompisar eller har nått galet projekt att jobba med, haha! Vad mer kan man säga... Jo, jag älskar att baka! Tycker också att det är kul att fotografera och jag gillar inredning. Men jag känner att allt börjar bli rutiner och en grå vardag och istället för att bara fortsätta göra samma sak varje dag, bestämde jag mig för att göra nått helt, helt annat... Att flytta till andra sidan jordklotet är ju ganska annorlunda, men man lever ju bara en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0