Cup cakes och sånt

Hej på er! Önskar att jag kunde uppdatera lite oftare och om det ämne min blogg faktiskt ska handla om, nämligen usa... men efterom jag inte har nått att skriva om det får ni lite annat. bättre än inget kanske?:)
¨
Har presis beställt lite bakgrejer från internet, hoppas att leveransen inte tar allt för lång tid! Jag har insett hur kul jag tycker det är att baka och kände att jag bara var tvungen att ha det här:
utstickare, så att man kan göra fina blommor!
och lite verktyg:) har även köpt lite dekorfondant, ni vet sån där massa som dom använder i cake boss, tårtdekoratörerna och såna program:) typ som mandelmassa, men lättare att arbeta med. haha ska bli ett riktigt proffs! nej men det ska bli kul att prova!:) ni ska få se resultatet sen när jag har testat!!:) men nu ska jag kila och köpa en kebabtallrik! ha en bra fredag allihopa!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0