AHHHHHH!!!

God morgon!
 
Ligger här i sängen och bara tar det lugnt! Inatt smäller det och imorgon gäller det! Känns för himla overkligt!
Det här är sista morgonen jag ligger i min säng på ett år! Och jag vet inte hur mycket sömn det kommer bli inatt...
 
Vi åker mot Arland 03.30 inatt och planet går 06.50 imorgon! Sen har jag en flygtid på ca 3 timmar till Paris och sen några timmar i Paris innan en ca 8 timmars flygresa till New York väntar. Landar där ca klockan 16, på torsdagen (lokal tid). Där borta kommer jag få mer information om mitt nästa flyg. Allt jag vet är att jag ska flyga till Nashville.
Framme i Nashville väntar ett läger på en dag, så det blir övernattning där innan jag hämtas upp av min värdfamilj!
 
Så det blir en lång dag imorgon!!
 
Så hur känner jag mig då?
Nervös? JA
Glad? JA
Excited? JAA
Spänd? JA
Ledsen? NJA
 
Jag har gjort något som jag annars inte brukar kunna göra! Jag har gått in i nått mode där jag inte gråter! Det känns för overkligt helt enkelt! Jag har nästan inte gråtit någonting! Även fast jag har sagt hejdå till släkt och underbara vänner. Och tro mig!! Det känns i hjärtat att säga hejdå till er alla och jag mår nästan lite dåligt över att jag inte gråtit. För det stämmer inte, jag skulle gråtit badkar och pooler, så känns det! Men jag tror att min kropp känner på sig att jag inte skulle klarat av det här om jag hade börjat gråta. Hade nog förmodligen varit uttorkad vid det här laget då... 
 
bjuder på en bild på en nyvaken och taggad tjej!! 
 
Nu är det dags att packa på riktigt (alltså packa och sen inte kunna ändra sig tusen gånger, så på rikigt är det nu)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0